• po więcej zdjęc zaobserwuj mojego bloga
  • Witam serdecznie na blogu!
  • "Pasje Weroniki" to więcej niż pasja

14 kwietnia 2020

Ulubieńcy marca


Cześć Kochani! Na samym początku chcę powitać nowych obserwatorów mojego bloga - fajnie, że zdecydowaliście się obserwować mój zakątek w internecie mam nadzieje, że będziecie się tu czuć jak u siebie. Jeśli mnie jeszcze nie znacie to: Cześć jestem Weronika i mam 16 lat, mieszkam w Niemczech, zapraszam was do podstrony „o mnie” do przeczytania więcej o mojej osobie. Marzec - właśnie marzec kojarzy mi się z Coroną inaczej Covid-19, Coronaferiami, lekcjami online, kwarantenną. Był i jest nadal to idealny moment aby czytać oraz oglądać filmy i seriale! Jeśli chcecie wiedzieć jak wygląda sytuacja na Bawarii to zapraszam na mój marcowy post, niektóre rzeczy są już w nim nieaktualne. Naprawdę chyba jeszcze nigdy nie miałam tyle wolnego czasu aby obejrzeć kilka sezonów seriali pod rząd, przeczytać tyle książek w kilka dni. Ale dziś nie o tym, dziś przedstawiam Wam moich ulubieńców marca. Jak zawsze post jest podzielony na kategorie: Chill Zone - będę tu polecać seriale oraz filmy, które w ostatnim czasie obejrzałam, Spotify Favorites - kilka moich faworytów muzycznych w postaci playlisty, Fotografia - moje ulubione zdjęcie miesiąca, Wattpad mood - co ciekawego ostatnio godnego polecenia przeczytałam oraz Wszystko inne. Tym razem zastąpię dział „wattpad mood” po prostu normalną książką. Dlatego serdecznie was zapraszam do dalszego czytania!

Czytelniczy ulubieniec


W Marcu przeczytałam wiele książek, jeśli jesteście ciekawi jakie to zapraszam Was na wyzwanie czytelniczę 2020 w którym dodaje swój postęp i dołączcie do zabawy! Mój marcowy ulubieniec to „Silence” od Natashy Preston. Jest to książka młodzieżowa opowiadająca historię Oakley, która nic nie mówi od ponad jedenastu lat. Prawie szesnastoletnia Oakley zamilkła w wieku okołu pięciu lat, nikt tak naprawdę nie wie dlaczego nastolatka nie odzywa się. Jej rodzice, przyjaciel Cole oraz jej rodzeństwo robi wszystko aby odkryć prawdę, co tak naprawdę jej się stało. Istnieje tysiące teorii od zachłyśnięcia się ością z ryby, po strach przez odzywaniem się, a nawet, że straciła głos. Lekarze, rodzina, a nawet jej najlepszy przyjaciel, Cole nie są w stanie jej pomóc. Dlaczego? Ona sama postanowiła nie wypowiedzieć już żadnego słowa. Boi się, że skrywana przez nią tajemnica mogłaby zagrozić jej rodzinie. Oraz, że nikt jej nie uwierzy. Przyjaźń Oakley i Cole'a zaczyna powoli przeradzać się w coś więcej. Pełna recenzja książki pojawiła się już na moim blogu.


Chill Zone


Moim marcowym ulubieńcem jeśli chodzi o seriale staje się zdecydowanie Szkoła dla elity! Jest to serial opowiadający o kilku uczniach, którzy dostają stypendium do najlepszej szkoły w Madrydzie dla bogatych. Jednak dochodzi do tragedii w której umiera jedna z uczennic szkoły. Serial ma aktualnie 3 sezony, planowany jest aktualnie 4 sezon. Jest to hiszpański serial dla młodzieży. 

Las Encinas to najlepsza i najbardziej elitarna szkoła w Hiszpanii. To tam uczą się dzieci z wyższych sfer. Decyzją lokalnych władz trafia tam też trójka ubogich dzieciaków, których szkoła została zniszczona przez trzęsienie ziemi. Jednak może to wcale nie oznacza, że szczęście się do nich uśmiechnęło... Zajadły konflikt między tymi, którzy mają wszystko, a tymi, którzy nie mają nic do stracenia, doprowadza do morderstwa. Kto ma krew na rękach? Czy za zabójstwo odpowiada jeden z nowych dzieciaków? Czy może coś innego, co kryje się głęboko pod powierzchnią? - Źródło opisu oraz źródło zdjęcia Filmweb
Dostępność: Netflix ‖ Rok wydania: 2018 ‖ Liczba odcinków: 24
Liczba sezonów: I I I ‖ Tytuł oryginalny: Élite
Ocena: ♥♥♥♥♥♥ (6/6)


Fotografia


W kategorii zdjęć, mam jedno zdjęcie które naprawdę jest moim ulubionym więcej zdjęć możecie zobaczyć w tym poście, a reszta zdjęć z mojego ulubieńca pojawi się niedługo na blogu! Nadal planuje opublikować w końcu zaległe fotorelacje oraz zdjęcia, które zalegają mi w folderach - jestem w trakcie, moje postępy możecie obserwować jeśli zaobserwujecie mojego bloga oraz w podkategorii fotografia! Jednak zanim to się zdarzy serdecznie zapraszam was na moje konto na VSCO, na którym o wiele szybciej zobaczycie nowe ładne zdjęcia, których albo nie mogę opublikować na Instagarmie bo mi nie pasują do feedu, albo czekają na swoje lepsze czasy. Swoją drogą serdecznie zapraszam Was na mojego Instagrama, na którym własnie publikuje wiele zdjęć!


Spotify Favorites

Jeśli chodzi o moich muzycznych ulubieńców, to znajdziecie tu kilka hitów TikTok'ów, ale kilka nowych piosenek Loredanny, Juju, Liont oraz Elif. Stworzyłam specjalną playliste piosenek które własnie słucham podczas kwarantenny- serdecznie zapraszam. Również zapraszam na liste niemieckich piosenek w których się zakochasz, która pojawiła się własnie na początku tego miesiąca.




A wy jakich ulubieńców ubiegłego miesiąca macie? Co sądzicie o nowym sezonie Szkoły dla Elity, podoba wam się? Przeczytaliście w ostatnim czasie coś ciekawego, jeśli tak pochwalcie się w komentarzach - może znajdę coś ciekawego nowego! Serdecznie zapraszam Was na mojego Instgarama, bo własnie na nim jestem w ostatnich tygodniach aktywna!


Buziaki z Bawarii,

Blogger | Instagram | Pinterest | VSCO

Źródło opisu oraz źródło zdjęcia z Chill Zone: Filmweb

36 komentarzy:

  1. Mi się udało skończyć "Biegunów" Olgi Tokarczuk, którą to książkę serdecznie polecam! Ponadto z seriali bardzo mi się podobał "Cheer", oglądałaś może?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cheer nie oglądałam, jest ciekawy? Biegunów również nie czytałam, może po nią sięgnę.

      Usuń
  2. Hi! Interesting post and ideas. Thanks for sharing.
    I hope you´ll visit my blog soon. Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że wykorzystujesz ten czas:) Ja oglądam mało seriali, czytam ksiażki- ale nie idę na ilość, a jakość. Pooglądam Dom z papieru i Anię z Zielonego wzgórza, ale po angielsku. Uczę się niderlandzkiego:) Pozdrawiam! :))


    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ani z zielonego wzgórza jeszcze nie oglądałam, jakoś nie mogę się za nią zabrać.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Nie znam nic z Twoich ulubieńców, ale wiadomo, że każdy ma inny gust. Teraz kiedy obowiązkowo trzeba przebywać w domu też więcej czytam - w przerwach między lekcjami z dziećmi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkołę dla elity zaczynałam oglądać chyba już z 5 razy, ale teraz to mnie przekonałaś.

    Jak nie zwariować podczas izolacji - najnowszy wpis na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  6. Te zdjęcie tego psa jest przecudowne !

    OdpowiedzUsuń
  7. Może kiedyś obejrzę "Szkołę dla elity", ale jak na razie nie ciągnie mnie do tych seriali z netflixa :D
    Pozdrawiam!

    zofia-adam.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyznam Ci, że w marcu także przeczytałam sporo książek, myślę, że to zasługa kwarantanny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoła dla elity! Kochamy i oczekujemy kolejnych sezonów! Nano😍skradł nasze serca

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie rozpoczęłam ten serial i jak na razie mi się mega podoba!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie, że potrafisz sobie zająć wolny czas i robisz fajne rzeczy :) Podoba mi się zdjęcie z psim pyszczkiem :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie, że potrafisz sobie zorganizować czas. Ja przy 2 dzieci mam z tym niestety ciężko. Obserwuję i Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetni ulubieńcy! Naprawdę fantastyczne propozycje :) W zasadzie nie zastanawiałam się nad swoimi marcowymi ulubieńcami, musiałabym dłużej nad tym pomyśleć. Jestem jednak pewna co do muzyki: Przez cały marzec słuchałam King & Queens Avy Max i remixu The sweetest assin the world, zresztą, też z tik toka :D Polubiłam te tiktokowe piosenki, jednak mam kilka nut, których nie mogę znaleźć. Są rosyjskie, więc tekstu nie mogę przepisać do wyszukiwarki, a nie znam nikogo, kto mógłby mi to przetłumaczyć na polski. Będę szukać dalej, nie poddam się :D Cudowny post kochana, naprawdę bardzo inspirujący!
    Pozdrawiam ciepło ♡
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnych masz tych ulubieńców, oglądałam szkołę dla elit i jest to naprawdę świetny serial!
    Pozdrawiam, MAda
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo atrakcyjni ulubieńcy! :) W marcu moim ulubieńcem był i w dalszym ciągu jest serial "Więzień miłości", no cóż miłość do tureckich i meksykańskich telenoweli jest bardzo silna :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zupełnie nie znam Twoich ulubieńców. Ja już nie pamiętam co było ciekawego w marcu niestety.

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam szkołę dla Elity, jeden z najlepszych seriali na Netflixie 🥰O książce nawet nie słyszałam..

    OdpowiedzUsuń
  18. Zaciekawil mnie bardzo ten serial, akurat z mężem wykupilismy netfix więc z pewnością obejrzę ☺️

    OdpowiedzUsuń
  19. Naprawdę sporo ulubieńców w macu było. Ja jaks nie mam czasu za duża a więc nie mogę się pochwalić az tyloma.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak się zastanowię, to sama nie wiem, co było moim ulubieńcem. Nic mnie chyba nie powaliło na kolana. Książek tu nie biorę pod uwagę, bo ogólnie lubię czytać i każda jest super.

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkoła dla Elity... może obejrzę, jak szał opadnie i jak skończę mój ukochany "Once upon a time" ^^ ;P
    Isabel Czyta xx

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie w marcu prym wiodła seriale Lucyfer udało mi się go dokończyć jeszcze w marcu, z książek nie przeczytam niestety nic, ale mogę się pochwalić,że na swoim blogu dodałam więcej niż jeden wpis w tygodniu. Jest to u mnie duży wyczyn, i jestem z tego dumna.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znam żadnego z Twoich ulubieńców. U mnie wygląda to trochę inaczej, bo nie mam za dużo czasu nawet teraz pracując zdalnie, odnoszę wrażenie, że mam więcej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  24. Kurczę, nic z Twoich ulubieńców nie znam - ani muzyki, ani książki, no, może serial obił mi się o uszy. Książka mnie zaciekawiła. A muzykę chętnie sobie sprawdzę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. szkoła dla elity jakoś mnie nie przekonuje, chociaż bardzo zaczęłam się przekonywać do hiszpańskiego kina, może jednak spróbuję i obejrzę jeden odcinek elity ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Chętnie sprawdzę pozycje z playlisty ;)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku: Każdy komentarz jest mile widziany. Jeśli masz pisać komentarz typu "Super post" + link do siebie, nie pisz go w ogóle. Obraźliwe wypowiedzi zostaną usunięte. Jeśli spodoba Ci się mój blog-zaobserwuj, będziesz na bieżąco. Każdy komentarz bardzo mnie motywuje do dalszego działania. Czytam wszystkie komentarze i odpisuję na te, które nie są spamem który usuwam. Naprawdę się ciesze, że zdecydowałeś się mnie zaobserwować, ale nie licz, że ja zrobię to samo, obserwuję blogi, które mnie interesują. Miłego czytania, i dziękuje za odwiedzenie :) Buziaki, Weronika

Szablon