• po więcej zdjęc zaobserwuj mojego bloga
  • Witam serdecznie na blogu!
  • "Pasje Weroniki" to więcej niż pasja

31 grudnia 2018

Podsumowanie roku 2018


Witam was już po raz ostatni w roku 2018. Tegoroczny był jak dla mnie naprawdę udany choć miał tylko kilka minusów jak zawszę.  Postanowiłam podsumować rok 2018, szczerze to nie wiem jak podsumować ten rok, na blogu nie było mnie zbytnio dużo, a gdy już to raz na miesiąc, ale mimo to osiągnęłam więcej niż myślałam, więc zapraszam do czytania! Proponuję jak co roku posta czytać na komputerze, bo jest już trochę zdjęć, a jeśli nie widzieliście jakiegoś posta to serdecznie was zapraszam wszystkie są dostępne na blogu!



BLOGOWE PODSUMOWANIE (od 3 lat wszystko sumowane razem)


Napisałam łącznie 132 postów
Mojego bloga zaobserwowało łącznie 288 osób
Mój blog odwiedziło łącznie 53.6181 osób
Napisaliście 2630 komentarzy
Dzienne wyświetlenia były to 500 - 1000
Liczba postów na miesiąc to około 1-2 ups..

Miałam możliwość zrecenzowania dwóch książek od wydawnictwa Jaguar!

Najwięcej wyświetleń pochodzi z;
Polski - ponad 27 tyś
Niemiec - ponad 17 tyś
Stan Zjednoczonych -ponad 14 tyś

Posty, które najbardziej czytaliście to były:
Ten post uzyskał aż 1715 wyświetleń!
Ten post uzyskał aż 1155 wyświetleń!
Ten post uzyskał aż 783 wyświetleń!

POSTANOWIENIA NA ROK 2018

Przeczytałam ponad 40 książek papierowych oraz w wersji e-book w tym około PONAD 100 opowiadań na wattpadzie.. przestałam liczyć w połowie jak co roku.

Wytrwałam w prowadzeniu bloga przez następny rok.

Więcej nie wiem, bo jak każdy wie "połowa postanowień się nie spełnia po 3 dniu stycznia"


POSTANOWIENIA NA ROK 2019

Przeczytać kolejne  52  książek papierowych oraz w wersji ebook. 

Publikować częściej posty na blogu, raz w tygodniu.

Przenieść się do innej szkoły. 

Nauczyć się jakiegoś języka obcego (Polski, Angielski oraz Niemiecki już potrafię)




















Więcej zdjęć znajdziecie w kategorii Fotografia!

A wy jakie macie postanowienia na rok 2019? Udało wam się tegoroczne postanowienia utrzymać, jeśli nie to serdecznie zapraszam na swój post „Nowy rok, nowa ja, nowy ty”. Życzę wam dobrego startu w rok 2019, szampańskiej zabawy oraz wszystkiego dobrego.

W.S

More photos?
Follow my blog here & my Instagram now here :) Thanks!

57 komentarzy:

  1. Ale kociak uroczy! Ja też w zeszłym roku mało dodałam postów... Mam nadzieję, że w tym roku będzie lepiej! W ogóle jak dużo przeczytałas książek! Mnie nie udało się aż tyle, ale jak patrzę na liczbę twoich, to bardzo mnie to motywuje :) Szczęsliwego Nowego Roku! ;)

    https://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuje Ci też! Własnie rok temu było ich więcej :/

      Usuń
  2. Życzę spełnienia kolejnych postanowień.. no i gratuluję przeczytania tylu książek;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku robisz cudowne zdjęcia! Na prawdę bardzo mi się podobają, post równie świetny i zachęciłaś mnie do napisania nowych postanowień na 2019 rok. Zostaje u Ciebie na dłużej! Zapraszam też do mnie. herbatoholiiczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuje Ci też! Ciesze się, że tu zostajesz na dłużej!

      Usuń
  4. Życzymy Ci aby ten rok był jeszcze lepszy!

    Buziaki,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się te ciemniejsze ujęcia na łące! Życzę Ci wszystkiego co najlepsze w nowym roku i pobicia zeszłorocznych statystyk! :)
    Powodzenia w realizacji postanowień!

    OdpowiedzUsuń
  6. o ale super podsumowanie! gratuluję statystyk i oby 2019 był jeszcze lepszy pod tym względem i nie tylko pod tym. Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super mega zdjęcia. Życzę zaczytanego roku i wielu sukcesów.
    Mam nadzieję, że spełnisz swoje postanowienia.
    Serdecznie pozdrawiam.

    www.nacpana-ksiazkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię podsumowanie, zawsze widzę co muszę poprawić i jak to jest u innych na blogach! Trzymam kciuki że uda ci się spełnić swoje postanowienia, a przede wszystkim abyś dodawała jeden post tygodniowo! Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. W statystykach bloga jesteś znacznie lepsza ode mnie choć, publikowałaś jednego posta miesięcznie. Nawet przy takiej frekwencji nie jest źle :) Fajnie by było jednak częściej coś u Ciebie poczytać! W nowym roku życzę wielu pomysłów na wpisy i jeszcze lepsze statystyki oraz realizacji planów :) A może akurat wytrwasz w nich dłużej, niż do trzeciego stycznia? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuje, Ci też! Niestety nie mam zbytnio możliwości aby było więcej tekstu.

      Usuń
  10. Gratuluję statystyk. Ps. Robisz świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim postanowieniem także jest częstsze publikowanie wpisów i nauka języka. Na razie idzie dobrze, publikuję praktycznie codziennie i podstawy szwedzkiego mam w małym palcu ;)
    Powodzenia w spełnianiu postanowień!
    Pozdrawiam,
    Aldrazek

    aldrazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja własnie planuje język Ruski :D bardzo dziękuje Ci też!

      Usuń
  12. Przepiękne zdjęcia! Życzę kolejnych sukcesów na blogu :)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zdjęcia! Również życzę sukcesów na blogu i spełnienia postanowień na 2019 rok ;)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia! ;) powodzenia we wszystkich postanowieniach w Nowym Roku! :) :)

    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne podsumowanie, 288 obserwatorów w rok? Brawo, tylko pogratulować. Trzymam kciuki za Twoje postanowienia, oby wszystkie udało się zrealizować.

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuje Ci też! Lecz nie w jeden rok to praca ostatnich 3 lat :D

      Usuń
  16. Swietne podsumowanie i zycze spelnienia marzen w 2019 :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne są te zdjęcia, też mam zamiar zrobić takie podsumowanie, bo to świetna sprawa, żeby trochę powspominać
    pozdrawiam, mvrtyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne podsumowanie, ja również nie dodawałam zbyt wielu postów ale liczy się że ciągle jesteśmy w blogosferze i że mocno kochamy nasze blogi :) Najważniejsze jest to że wciąż tu trwamy. Bardzo ładne statystyki :) Gratuluję i życzę Ci aby w tym roku wzrosły! Masz naprawdę świetnego bloga widać, że wkładasz w niego mnóstwo pasji, czasu i pracy i to się ceni, to naprawdę każdy czytelnik zauważy :) Życzę Ci aby udało Ci się spełnić wszystkie swoje noworoczne postanowienia. Aby ten nowy rok był cudowny, pełen niezapomnianych chwil :) aby spełniał marzenia! Wszystkiego, naprawdę wszystkiego najlepszego :) Przepiękne zdjęcia, ja bym chciała podszkolić się w fotografii :) Może uda mi się zrealizować to noworoczne postanowienie, mam jeszcze sporo czasu :D Cudowny wpis!
    Pozdrawiam ciepło ♡
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tobą, życzę powodzenia! bardzo dziękuje Ci też!

      Usuń
  19. Cudowne zdjęcia! Życzę Ci wytrwania w kolejnym roku blogowania, z jeszcze lepszymi statystykami :* Niech spełnią Ci się wszystkie postanowienia i plany :) Ja jeśli o książki to postanowiłam nie wywierać na sobie presji z liczbą książek w tym roku, jakoś mnie to za bardzo stresuje. Czytam naprawdę bardzo dużo, jednak będę pracować nad tym by utrzymać nawyk codziennego czytania po prostu :) Obserwuję, pozdrawiam i jeszcze raz samych wspaniałości :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuje Ci też! Ja lubię stawiać sobie jakieś cele co do książek :)

      Usuń
  20. przepiękne zdjęcia. :) statystyki piękne, aż sama ich zazdroszczę. :) co do czytania to ja zawsze przestaję liczyć po kilku miesiącach, ale zwykle wtedy już mam i tak więcej niż 52 książki, szczególnie odkąd mam aplikację Legimi. :)
    pozdrawiam serdecznie i życzę spełnienia wszystkich postanowień. :)
    https://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuje Ci też! Ja też własnie zazwyczaj w połowie przestaje liczyć.

      Usuń
  21. Cudowne zdjęcia! Widać w Tobie zajawkę. Życzę Ci dużo sukcesów nie tylko w blogowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  22. Mój 2018 rok był wyjątkowo nieudany. Mam nadzieję, że w 2019 zmieni się dużo i będzie bardziej pozytywnie! Sama sobie bardzo tego życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielka szkoda, wszystkiego dobrego na nowy rok! Aby był lepszy niż 2018!

      Usuń
  23. Statystyki bloga robią wrażenie. Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwszy raz spotkałam się z takim podsumowaniem, ale bardzo pozytywnie zostałam zaskoczona :)
    Pozdrawiam!
    www.swiatwedlugidoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję osiągnięć :) I tych blogowych i poza nim. Powodzenia w nowym roku, zrealizowanych planów, spełnienia marzeń i dużo uśmiechu :)
    kreatywnienafotografii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję wytrwałości i sukcesów piękne postanowienia noworoczne tak trzymać

    OdpowiedzUsuń
  27. ja głównie czytam ebooki:) jakoś mi z nimi wygodniej:) obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuje! Ja też czytam ebooki, ale jakoś bardziej wole własnie papierowe książki

      Usuń
  28. A Tobie zycze, by postanowienia, ktore sobie postawilas, dobiegly realizacji ;) ja mam jedno... konkretne. udaje mi sie co roku, ale z kazdym kolejnym rokie stawiam sobie wieksze wyzwanie. chociaz pod koniec roku sie poddalam i zmarnowalam pol roku staran, ale coz... dam rade i kolejny raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Widze, że rok 2018 przyniósł Ci wiele osiągnięć blogowych ❤️❤️ ja w tym roku nie robiłam postanipost noworocznych piękne zdjęcia ❤️

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku: Każdy komentarz jest mile widziany. Jeśli masz pisać komentarz typu "Super post" + link do siebie, nie pisz go w ogóle. Obraźliwe wypowiedzi zostaną usunięte. Jeśli spodoba Ci się mój blog-zaobserwuj, będziesz na bieżąco. Każdy komentarz bardzo mnie motywuje do dalszego działania. Czytam wszystkie komentarze i odpisuję na te, które nie są spamem który usuwam. Naprawdę się ciesze, że zdecydowałeś się mnie zaobserwować, ale nie licz, że ja zrobię to samo, obserwuję blogi, które mnie interesują. Miłego czytania, i dziękuje za odwiedzenie :) Buziaki, Weronika

Szablon