• po więcej zdjęc zaobserwuj mojego bloga
  • Witam serdecznie na blogu!
  • "Pasje Weroniki" to więcej niż pasja

25 marca 2016

Aktualne trendy wśród młodzieży #2 - styl pale nowa moda na tumblr & edycja do tych zdjęć + BONUS




Cześć kochani! Dziś przychodzę do was z postem typu "trendy" , ale dzisiaj  coś na temat stylu "Pale". Słowo Pale pochodzi z języka angielskiego  a po polsku oznacza "blady, wyblakły". Styl Pale to najnowszy trend z Tumblr!  Więc jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś o tym stylu  to zapraszam do czytania!


Styl pale narodził się na Tumbler. Teraz wszystko to co jest wyblakłe oraz blade jest modne! Charakterystycznymi elementami stylu "Pale" są ubrania koloru czarnego, szarego i białego  oraz ubrania kolorów "wyblakłych".  Jasne kolory i dosyć dobrane, pasujące do siebie ciuchy.  Brak jakiś mocnych wzorów i ciężkich dodatków.  Wszystko jest w miarę delikatne.




Źródło: Tumblr. Wpisz pale photography

Fotografia Pale
Zdjęcia te są jasne, przejrzyste.  Przez dłuższy czas nawet sama o tym nie wiedząc robiłam zdjęcia typu "Pale".  Dziś powiem wam jak robiłam te zdjęcia a raczej jak je edytowałam.


Źródło: Tumblr. Wpisz pale photography

Teraz jak już wiecie co to za styl i zobaczyliście już inspiracje, to zapraszam na następną część posta czyli edycja zdjęć na styl "Pale". Chcę zaznaczyć że nie mam bladego pojęcia jak wam to profesjonalnie opisać.
Picmonkey 


Ustawiamy w Exposure:
Brightness - 31 
Highlights - 9
Shadows - 12
Contrast - -5
A w Colors:
Saturation - -7
Temperature - 3
Oczywiście sądzę że lepszy efekt dostaniemy poprzez tylko "Exposure"
ale żeby jakieś kolory były to można użyć "colors".
***
A teraz zapraszam na zobaczenie edycji "Przed i Po"





A teraz czas na zdjęcia





23 komentarze:

  1. Słyszałam o tym stylu. Śliczne zdjęcia! ♥

    Pozdrawiam :*
    CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  2. Już dawno zacząłem robić takie zdjęcia! :)
    Te zdjęcia są świetne *.*

    http://batmanowy-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mimo wszystko jestem zwolennikiem nasyconych kolorów. Natomiast czasami zamglone zdjęcia też są ładne :)

    http://jjakubowski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj słyszałam, jednak jakoś zawsze wolę nasycone, a czasem nawet ciemne kolory... też jest chyba taki styl na Tumbler, ale nie chcę nikogo w błąd wprowadzić...bo w sumie to ja się na tym zbytnio nie znam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne takie zdjęcia są jednak nie do każdego zdjęcia się nadają. Fajnie by wyglądały inspiracje w takich kolorach
    http://mydreamand-i.blogspot.com/2016/03/ulubiency-marca-16.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie efekty! <3 bardzo mi się podobają zdjęcia. Chociaż czasem wolę "żywe" kolorki. :D Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezbyt znam te trendy, choć często przewija mi się to na instagramie. Fajnie, że dodałaś instrukcję do obróbki i before&after ;)
    grochowska.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Trend wśród ubrań - kolor szary, biały i czarny - zauważyłam już od dawna. Jeśli chodzi o same zdjęcia Pale nie byłam tego świadoma, gdyż tumblra przeglądam rzadko, a jeżeli już to w poszukiwaniu zdjęć gwiazd. Niemniej jednak jestem bardziej fanką zdjęć o nasyconych kolorach, gdzie dokładnie widać granice i krawędzie, barwy i ich nasycenie...
    http://wielopasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. w ostatnim czasie pełno właśnie zdjęć w takim efekcie. nie jestem jego zbyt wielką fanką bo jednak wolę żywe kolory

    zapraszam do siebie http://meowtix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię ten styl, jednak wolę, jak na zdjęciu są te kolory, bo urozmaicają one naszą szarą codzienność!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. mi również średnio się podoba ten styl bo to zależy od zdjęcia. :D
    http://flvcko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. I love your blog, I'm following your social profiles!!
    I've change my blog. Can you please subscribe to my blog ? You can do it at the bottom of the page where it says:
    DON'T MISS ANYTHING.

    You just write your email and then in your inbox you can accept the request.
    Please check my last post --> I'm Lydia Medina

    xx
    Ly♡

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja lubie takie pastelowe klimaty
    Jestem zachwycoma twoim blogiem. Posty są dopracowane pod każdym względem. Masz piękny styl ,cudowne zdjęcia i cała estetyka bloga jest niezwykle miła dla oka. Pozdrawiam i obserwuję. Nie mogę doczekać się kolejnych postów!!!

    I LOVE LIFE- zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  14. Super! Wcześniej nie znałam tego stylu, ale chyba nie za bardzo go polubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Słyszałam o tym już dość dawno, jednak mało takich zdjęć mam na swoim tumblr. Z jednej strony mi się podobają, a z drugiej to prawie nic na nich nie widzę.;)
    Instrukcja bardzo przejrzysta.:)

    CROWDED DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  16. Delikatny, pastelowy efekt, ładnie :3

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię zdjęcia w stylu pale, są w pewien sposób magiczne i bardzo inspirujące.

    ♥ olijako.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie za bardzo odpowiada mi ten styl. Wolę mocniejsze, bardziej wyraziste kolory na zdjęciach : )
    Pozdrawiam,
    https://buszujwkuchni.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się ten styl :-) Piękne zdjęcia 😍

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja takze wole pelnie koloru, nasycenie i zdecydowane barwy, a nei mdle, landrynkowe. Ale kwestia gustu i potrzeb :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku: Każdy komentarz jest mile widziany. Jeśli masz pisać komentarz typu "Super post" + link do siebie, nie pisz go w ogóle. Obraźliwe wypowiedzi zostaną usunięte. Jeśli spodoba Ci się mój blog-zaobserwuj, będziesz na bieżąco. Każdy komentarz bardzo mnie motywuje do dalszego działania. Czytam wszystkie komentarze i odpisuję na te, które nie są spamem który usuwam. Naprawdę się ciesze, że zdecydowałeś się mnie zaobserwować, ale nie licz, że ja zrobię to samo, obserwuję blogi, które mnie interesują. Miłego czytania, i dziękuje za odwiedzenie :) Buziaki, Weronika

Szablon