• po więcej zdjęc zaobserwuj mojego bloga
  • Witam serdecznie na blogu!
  • "Pasje Weroniki" to więcej niż pasja

1 grudnia 2018

Winter time


The color of springtime is flowers; the color of winter is in our imagination.






More photos?
Follow my blog here & my Instagram now :) here


Which photo do you like most?

Do you have a favorite photo?
Share in the comments!
have a nice day, Weronika
xoxo ♥

photography tumblr
aesthetic tumblr 

tumblr photography
winter 
blogmas 
vlogmas
christmas time

22 komentarze:

  1. Przepiękne zdjęcia kochana, szkoda że u mnie jeszcze nie ma śniegu, chętnie sama bym takie porobila...
    Pozdrawiam!
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie zdjęcia świetne, ale ostatnie najbardziej mnie urzekło :)

    http://gabrysiaaaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ahhh, uwielbiam tak inspiracyjne zdjęcia! <3 Cudowna jest w nich ta dostrzegalna nutka tajemniczość i mroku.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. A u mnie dzisiaj padał deszcz hah. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia :) szkoda że nie ma śniegu :( U mnie padał 18 listopada a stopniał 24.11. Do wczoraj było mroźno a dzisiaj już deszcz i szaro, a ja tak bardzo chcę śniegu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super :) Fajne i klimatyczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  7. Super klimatyczne zdjęcia! Taką zimę lubię, choć najlepiej jakby śniegu było po kolana! Stęskniłam się za prawdziwym zimowym krajobrazem, za prawdziwie białymi świętami...

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie, uwielbiam takie plenery :) w lesie jest cos magicznego o każdej porze roku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie zdjęcia fantastyczne :) U mnie dzisiaj padał śnieg! Mam nadzieję, że tegoroczne święta będą białe :)
    Pozdrawiam ciepło ♡
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
  10. Póki co, te zdjęcia pokazują trochę śniegu... pięknie w każdym razie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia magiczne, ten śnieg i lekka mgła stworzyły cudowną aurę tajemniczości.
    Utalentowana jesteś. ;)

    Pozdrawiam
    Zuzanna

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale śliczne zdjęcia! Uwielbiam zimę :D ♥ Muszę koniecznie zajrzeć na IG!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia w zimowym klimacie, brawo!
    https://maaddami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. slicznie!! gdzie takie krajobrazy? zakochalam sie !!!


    ustiva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Trochę śniegu napadało i zdjęcia wyszły ślicznie. Takie początki zimy idealnie uwiecznione na zdjęciach! <3 Podobają mi się bardzo :))

    lifebynadien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Przecudne zdjęcia :) Pierwsza fotografia podoba mi się najbardziej, ma w sobie coś tajemniczego.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale piękne i klimatyczne zdjęcia! Super uchwyciłaś początek zimy! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Muito bom! Seu blog é muito bom mesmo, estou amando ler os seus artigos..

    Já salvei seu Blog em meus favoritos.


    Estou amando seu blog ❤️


    Meu Blog: Loteria Estadual do Ceará

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda, że zimy są już bardziej późną jesienią. U mnie było trochę śniegu, mało mrozu. Pamiętam jak za dzieciaka trzeba było robić przejście, bo zaspy były większe od mnie. A czasem nie pojechało się do szkoły, bo autobus MZK nie przeżył próby mrozu. Piękne ujęcia, uwielbiam las o każdej porze roku.

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku: Każdy komentarz jest mile widziany. Jeśli masz pisać komentarz typu "Super post" + link do siebie, nie pisz go w ogóle. Obraźliwe wypowiedzi zostaną usunięte. Jeśli spodoba Ci się mój blog-zaobserwuj, będziesz na bieżąco. Każdy komentarz bardzo mnie motywuje do dalszego działania. Czytam wszystkie komentarze i odpisuję na te, które nie są spamem który usuwam. Naprawdę się ciesze, że zdecydowałeś się mnie zaobserwować, ale nie licz, że ja zrobię to samo, obserwuję blogi, które mnie interesują. Miłego czytania, i dziękuje za odwiedzenie :) Buziaki, Weronika

Szablon