• po więcej zdjęc zaobserwuj mojego bloga
  • Witam serdecznie na blogu!
  • "Pasje Weroniki" to więcej niż pasja

15 lipca 2018

Czego nie widzi kadr


„Fotografia jest dla mnie sztuką obserwacji. To umiejętność znalezienia czegoś interesującego w zwykłym miejscu. Odkryłem, że nie jest zbyt istotne co widać – istotne jest to, co potrafisz z tym zrobić” ~ Elliott Erwirt


Przyznam się, że jeśli chcę zrobić zdjęcie u siebie w pokoju obojętnie czego, to albo muszę poprzestawiać meble [co teraz zrobiłam aby mieć 3 ściany no nie całe ale wolne haha] albo być mistrzem retuszu. Bo to właśnie na przykład ramka od zdjęć na idealnej różowej ścianie psuje idealne zdjęcie. To cała gimnastyka by zmieścić wszytko w jednym kadrze aby nie musieć nic przestawać. A wiecie co jeszcze nie polepsza tego faktu? Że z każdej strony może i nie, jest albo las albo pole a w tle Alpy. I teraz idź chciej zrobić fajną fotkę na tle krów których jest tu pod dostatkiem i śmierdzi jak się przechodzi koło obory o 6 rano jak się idzie na bus szkolny. Ale to taki mały fakt z życia nastolatki na Bawarii :) Dobra nie będę narzekać, bo znalazłam fajnie zwiędnięte chwasty czy kwiaty idk. efekty możecie zobaczyć na blogu w tym poście klik.

Jeśli śledzicie mojego bloga, to wiecie że mieszkam na wsi. 9 latka przeprowadza się z dużego miasta do małej wsi, a po następnych kilku latach przeprowadza się do jeszcze mniejszej wsi. No to ten, wracając do tematu. historia moich niektórych zdjęć na Instagramie czy blogu to istne szaleństwo i jakbym własnie komuś opowiadała jak te zdjęcie powstało to by mi nikt nie uwierzył, ale to jest to samo co latanie z aparatem po domu aby znaleźć fajne dodatki aby zrobić zdjęcie książki. A to tak się kończy,że albo odechciewa mi się je zrobić albo nic nie znajduje ALBO moja mama mi mówi że to nie pasuje ze sobą a na koniec jak te zdjęcie przerabiam to mnie się pyta czemu nie wysłałam tego zdjęcia na konkurs. Więc jeśli chcecie uzyskać idealne zdjęcie to musicie się albo zmienić w wróżkę, która wszystko potrafi albo no macie szczęście w życiu i nie macie takich problemów jak ja, że żeby
zrobić zdjęcie musicie przestawiać meble czy jakieś ramki zdejmować.





No to ten jak mijają wam pierwsze tygodnie wakacji? Ja niestety muszę jeszcze do końca lipca chodzić do szkoły haha. Buziaki, Weronika




More photos?
Follow my blog here & my Instagram now :) here

Which photo do you like most?
Do you have a favorite photo?
Share in the comments!
have a nice day, Weronika
xoxo ♥

81 komentarzy:

  1. Uwielbiam zdjęcia. To nie wiarygodne ile piękna możne tkwić w rzeczach spotykanych na co dzień :)
    Co do wakacji, wybieram się nad morze i to jeszcze z moim ukochanym psem. Czekałam na to!
    Świetny wpis, pozdrawiam, Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tobą! Też uwielbiam zdjęcia :)
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  2. Kocham oglądać takie zdjęcia masz talent!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam klimat tych zdjęć!
    O tak, w domu, ciężko jest tak coś uchwycić fajnego od razu, trzeba poprzemieszczać trochę zazwyczaj haha, ja teraz trochę pracuję, trochę staram się pouczyć, a tak to odpoczywam i spotykam się ze znajomymi :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam taki klimat, ma coś magicznego w sobie.

      Usuń
  4. Nie przestawaj, te zdjęcia są prześliczne. Trzymam kciuki za dalszy rozwój! :)

    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze, Twoje zdjęcia bardzo mi się podobają! Mają w sobie coś niesamowitego co naprawdę bardzo lubię :)
    https://mvrysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuje, ciesze się, że Ci się spodobały :)

      Usuń
  6. Czasem trzeba się nieźle nagimnastykować, aby zdjęcie było idealne :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia najpierw powstają w naszej głowie, sztuką jest uchwycić to, co chcemy. Jestem ciekawa co powiesz o moich fotografiach. Zapraszam na Littaly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, cóż za klimatyczne zdjęcia :)
    Wow mieszkasz na Bawarii? Jestem zachwycona.
    Pierwsze tygodnie wakacji mijają mi bardzo pracowicie.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuje! Tak mieszkam na Bawarii od prawie 6 lat :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Zdjecia przepiekne ! Masz naprawde talent, brawo! Chodzisz na jakies zajecia? Czy sama sie tak wszystkiego nauczylas? Pamietam jak sama chcialam robic zdjecia ale poddalam sie bo wychodzily okropnie :D

    Pozdrawiam serdecznie i obserwuje :

    https://zalustremswiata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuje! Nie chodzę niestety na żadne zajęcia, tata fotografuje odkąd był mały i mi pokazuje co jaki. Sama się poddawałam, ale moje zdjęcia za każdym razem są lepsze i lepsze.
      Pozdrawiam, Weronika

      Usuń
  10. Świetne zdjęcia ale podpisy zdjęcia są za duże. Psują efekt

    blog youtube

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuje! Masz racje, ale wole aby moje zdjęcia nie były wykorzystywane przez innych :)

      Usuń
  11. O cholera, prześliczny blog. Tak strasznie przypadł mi do gustu, brawa dla osoby, która wykonała jego design. Co do posta: cudowne ujęcia. Mają coś w sobie, są wyjątkowe i niesamowicie śliczne. Jestem pełna podziwu.
    Pozdrawiam,
    Kasia z CZARNO NA KREATYWNYM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuje! Sama go wykonałam :) Zgadzam się z tobą :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  12. Śliczne te zdjęcia. Bardzo lubię takie klimaty :)

    mariette-blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zdjęcia widać potencjał :)

    https://chicabuum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie, ja bym chciała chociaż na trochę pojechać na wieś i poczuć ten klimat, wypocząć :) Masz talent do robienia zdjęć :) Dodaję Twój blog do obserwowanych i zapraszam na mój :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem pod wrażeniem Twoich zdjęć ^^ Wszystkie bardzo mi się spodobały :)
    Jednym słowem masz talent, więc go rozwijaj :D Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam zdjęcia za to ze można je interpretować na wiele sposobów. Przepiękne fotografie!
    alicce-alice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia. Ujęcia w punkt.
    www.leldiner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej jestem u Ciebie po raz pierwszy. Mile też jestem zaskoczona. Robisz na prawdę świetne zdjęcia.
    Wpadnę jeszcze nie raz pooglądac.
    A co do wsi - bardzo je lubię mimo, że czuć nieciekawe dla nas zapachy, a zwierzątkom jakoś to nie przeszkadza - ciekawe dlaczego? czyżby tego nie czuły??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuje! Zapewne nie czują :D też ją lubię, jest tu tak cicho a co jakiś czas jedzie traktor wraz z kombajnem :D

      Usuń
  19. Piękna zdjęcia, zostanę z przyjemnością na dłużej :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie cudowne zdjęcia, takie klimatyczne !
    Masz prawdziwy talent do fotografii czego ogromnie Ci zazdroszczę.
    Obserwuję i będę wpadać częściej !
    Pozdrawiam serdecznie :)
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie piękne zdjęcia!

    Mój blog, zapraszam cieplutko >>> normalbutdidnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Strasznie podobają mi się zdjęcia tych białych kwiatków! Nie wiem czy to stokrotki czy co, ale ładne są :)
    Mi mijają dosyć pracowicie, najpierw szukałam pracy, nie do końca się udało, więc realizuję siebie i spotykam się ze znajomymi, a za równy tydzień będę w Chorwacji, a potem w Krakowie :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuje! Chyba stokrotki, rosną one u nas w lasach i przy drogach i są meeega wysokie czasami.

      Usuń
  23. piękne zdjęcia <3 takie klimatyczne! Obserwuję i zapraszam do mnie, może również Ci się spodoba :D
    Mój blog <3
    Mój instagram<3

    OdpowiedzUsuń
  24. Very nice pictures, i love nature
    and flowers! you have a nice blog :)
    kisses!

    My blog - Lalabetterdayz

    OdpowiedzUsuń
  25. Twoje zdjęcia są piękne! :)
    Ja również uwielbiam je robić bo można zatrzymać w kadrze niesamowite chwile ale ostatnio mam jakiś kryzys twórczy i żadne zdjęcie, które zrobię mi się nie podoba :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuje! Też mam go dość często chyba za dużo perfekcjonizmu :/

      Usuń
  26. Jestem zachwycona, zdjęciami jak i samym blogiem. Na pewno będę śledzić twój dalszy rozwój ❤

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękny początkowy cytat i sporo fajnych kadrów


    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Robisz niesamowite zdjęcia! Szczerze podziwiam Twoją pracę nad nimi, taka młoda osóbka i robi z nimi cuda <3 Pozwolisz, że zaobserwuję? Dasz mi parę wskazówek co do robienia zdjęć? ;D Obserwuję! /Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuje! Hmmh, nie wiem czy jakieś mam. Bież wszędzie apart z sobą i rób zdjęcia wszystkiego, może coś wyjdzie fajnego :D

      Usuń
  29. klimatyczne zdjecia! pozdrawiam:)
    https://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Muszę przyznać, że zazdroszczę Ci tej oazy spokoju... Sama mieszkam w Londynie i chociaż uwielbiam to miasto za to, że nie da się w nim nudzić a na każdym rogu czeka ogrom inspiracji, to jednak czas biegnie tutaj zdecydowanie za szybko...
    Piękne zdjęcia! :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Monika

    www.makesitsimple.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuje! Do Londynu chcę kiedyś pojechać, sama odzwyczaiłam się od miasta - czasami brakuje mi sklepów, marketów, tysiąca szkół czy autobusów które jadą co godzinę..
      Pozdrawiam!

      Usuń
  31. Wspaniałe zdjęcia z dozą tajemniczości :) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne zdjęcia!
    http://aleksandra-jakuta.blogspot.com/2018/07/all-time-favourites.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne zdjęcia, moja imienniczko!

    Zapraszam na mojego bloga.
    kaanaasia.blogspot.com
    Buziaki Kanasia :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Masz talent, zdjęcia są piękne, niby nie ukazują nic nadzwyczajnego a jednak mają swój niepowtarzalny klimat. Czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń
  35. Super zdjęcia, bardzo lubię takiego typu fotografie :) Nie odbierz tego, jako hejt, ale nie zaczynaj prawie każdego zdania od "no to ten" lub nie wtrącaj tego do prawie każdego zdania, bo mi osobiście źle się czytało :/ Mam nadzieję, że odbierzesz to jako konstruktywną krytykę i życzę miłych wakacji :)
    http://hellokitycool.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuje! "No ten" nie używam zbyt dużo, raczej wcale :)

      Usuń
  36. Klimat zdjęć cudowny. Rownież mieszkam na wsi, nie narzekam. Ma swój urok :)

    https://japonski-rozgardiasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuje! Zgadzam się :) Ale ja to zawsze muszę się pożalić haha

      Usuń
  37. Te zdjęcia są śliczne, mają taki swój urok :) Czekam na więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Danke! Ich komme auch aus Deutschland ;)
    LG!

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku: Każdy komentarz jest mile widziany. Jeśli masz pisać komentarz typu "Super post" + link do siebie, nie pisz go w ogóle. Obraźliwe wypowiedzi zostaną usunięte. Jeśli spodoba Ci się mój blog-zaobserwuj, będziesz na bieżąco. Każdy komentarz bardzo mnie motywuje do dalszego działania. Czytam wszystkie komentarze i odpisuję na te, które nie są spamem który usuwam. Naprawdę się ciesze, że zdecydowałeś się mnie zaobserwować, ale nie licz, że ja zrobię to samo, obserwuję blogi, które mnie interesują. Miłego czytania, i dziękuje za odwiedzenie :) Buziaki, Weronika

Szablon