4/11/2016

11/04/2016


Hello,
dziś nic nie będę pisać ten post jest tylko poświęcony fotografii.
Zdjęcia były robione dziś albo nie wiem kiedy. 
Mam strasznie dużo zdjęć których wam jeszcze nie pokazywałam, 
więc postanowiłam że dodam dziś taki swobodny post. Miłego oglądania!
*zdjęcia były robione telefonem "samsung galaxy J5"*




Sama nie wiem gdzie to zdjęcie zostało zrobione :D Jutro sprawdzę 





Dziś obchodzę rocznicę blogowania! Już od roku bloguje! 
Bardzo dziękuje że jesteście ♥

♥ Chcecie więcej postów z zdjęciami?
♥ A jaka jest u was pogoda?
♥ Które zdjęcie wam najbardziej się spodobało?
♥ Podobał wam się post?
♥ Piszcie mi w komentarzach!

Pozdrawiam, 
Weronika

Zapraszam również na moje konto na DDOB!

6 komentarzy:

  1. Mega blog
    Obserwuje :)
    Najbardziej podoba mi się chyba ostatnie zdjęcie, są śliczne
    Kocham fotografie i czekam na kolejne zdjęcia
    U mnie niestety brzydko
    W wolnej chwili zapraszam do mnie oliwiafelkel.blogspot.com
    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale miło ogląda się takie słoneczne zdjęcia :) U mnie pogoda w kratkę, ale czasem się też można słońcem nacieszyć i pobiegać z aparatem. Gratuluję roku bloga! powodzenia w kolejnych latach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam J5 :) Świetne zdjęcia no i gratulacje rocznicy.
    Zaobserwowałam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo jak na telefon to naprawdę spoko zdjęcia :D Podoba mi się to miejsce gdzie nie wiesz gdzie robiłaś zdjęcie, haha


    Buziaki :* ZYCIEDLAPASJI

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjecia !

    http://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku:
- Każdy komentarz mile widziany
- Jeśli masz pisać komentarz typu "Super post" + link do siebie, nie pisz go w ogóle
- Obraźliwe wypowiedzi zostaną usunięte
- Jeśli spodoba Ci się mój blog-zaobserwuj, będziesz na bieżąco
- Każdy komentarz bardzo mnie motywuje do dalszego działania
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona!
Miłego czytania, i dziękuje za odwiedzenie :)
Buziaki, Ika