• po więcej zdjęc zaobserwuj mojego bloga
  • Witam serdecznie na blogu!
  • "Pasje Weroniki" to więcej niż pasja

7 kwietnia 2016

Ulubieńcy marca


Hej kochani!
Dziś przychodzę do was z następnymi ulubieńcami. Chcę wam bardzo podziękować za komentarze pod postem  "Aktualne trendy wśród młodzieży #2 - styl pale nowa moda na tumblr & edycja do tych zdjęć + BONUS" bardzo mi miło, że podobają wam się moje posty, styl pisania oraz zdjęcia. 
To bardzo mnie motywuje do dalszego pisania.  Ale teraz chcę przejść do posta, a mianowicie do ulubieńców marca.  Życzę miłego czytania :*

Piosenki miesiąca 

Zdecydowałam się że wybiorę piosenkę od Madeline Juno, która nazywa się "Stupid Girl" Piosenka wpada w ucho więc koniecznie ją posłuchajcie!




Oraz piosenkę od Sabrina Carpenter - Eyes Wide Open


Kosmetyczni ulubieńcy

A więc moim kosmetycznymi ulubieńcami są..

 Adidas for Women pure lightness body fragrance


Lakiery do paznokci z firmy Secret nail art oraz nail polish
kolory nr. 203 baby pink oraz  nr. 221 polite dots


Pomadka do ust baby lips dr. rescue in pink me up


Tusz do rzęs Loreal paris volume million lashes



Blog miesiąca 



Blogiem miesiąca zostaje blog "Zofia Kuca"
Szukałam bloga, który by zarażał pozytywnym nastawieniem i znalazłam!
Spośrd tysiąca blogów znalazłam bloga Zosi, 
strasznie mi się spodobał jej styl pisania oraz jej styl bycia.
Więc zapraszam na jej bloga!

Film miesiąca 


Filmem tego miesiąca jest zdecydowanie film: Igrzyska śmierci. 
Mimo tego, że premiera już była bardzo dawno temu. 
Ale bardzo polecam całą serie!
"Igrzyska Śmierci" w reżyserii Gary'ego Rossa 
zostały nagrane na podstawie powieści Suzanne Collins pod tym samym tytułem.

Zdjęcie miesiąca 

Zdjęciem miesiąca jest zdjęcie z Chiemsee o którym pisałam tu.


Informacja miesiąca 


A więc informacjami miesiąca są:
- W ubiegłym miesiącu mój blogu uzyskał aż 50 obserwatorów
oraz więcej niż 6 tysięcy wyświetleń za co bardzo dziękuje!


♥ Jak podobał Wam się post?
♥ Chcecie więcej takich postów? 
♥ Co sądzicie o zdjęciach? 
♥ A jacy są wasi ulubieńcy marca?
♥ Chcecie abym zrobiła posta o "Igrzyskach śmierci"?
♥ Piszcie mi w komentarzach!

Pozdrawiam, 
Weronika

Zapraszam również na moje konto na DDOB !

9 komentarzy:

  1. piękne piosenki! :)
    zapraszam do siebie - xkarr.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Igrzyskaa <3 również uwielbiam !
    A piosenek jeszcze nie słyszałam ,ale zaraz odsłucham :)


    Zapraszam do siebie :)

    http://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten lakier po lewo, też sądzę, że jest super! Kocham Igrzyska! Ogólnie ciekawi ulubieńcy :)

    http://jjulyblog.blogspot.com/2016/04/few-words-about.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham "Igrzyska śmierci" ostatnio sobie nagrałam i będę na nowo oglądać :DDD
    Mam ten balsam z MAYBELLINE ale trzy inne wersje, nie jestem jakoś ich fanką! Perfumę z ADIDASA mam też, ale w wersji fioletowej, jeszcze z niej nie korzystałam.
    http://vicci-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post! Zdjęcia piękne - najlepsze te z domkiem :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetni ulubieńcy i też lubię perfumy z adidasa :)
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam te perfumy, często je używam na co dzień bo są lekkie i mają przyjemny zapach. Ten tusz do rzęs dopiero zaczęłam testować, ale jak na razie sprawuje sie dobrze.


    Mój blog! Klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. również używam tuszu volume million lashes, jednak tej fioletowej wersji-so couture i nie zamierzam go zmieniać

    janoslights.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł z tym blogiem wspólnym c: Piosenka miesiąca nie mój gust :/ I fajne zdjęcia :)
    Imbirkowy blog klik!

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku: Każdy komentarz jest mile widziany. Jeśli masz pisać komentarz typu "Super post" + link do siebie, nie pisz go w ogóle. Obraźliwe wypowiedzi zostaną usunięte. Jeśli spodoba Ci się mój blog-zaobserwuj, będziesz na bieżąco. Każdy komentarz bardzo mnie motywuje do dalszego działania. Czytam wszystkie komentarze i odpisuję na te, które nie są spamem który usuwam. Naprawdę się ciesze, że zdecydowałeś się mnie zaobserwować, ale nie licz, że ja zrobię to samo, obserwuję blogi, które mnie interesują. Miłego czytania, i dziękuje za odwiedzenie :) Buziaki, Weronika

Szablon