• po więcej zdjęc zaobserwuj mojego bloga
  • Witam serdecznie na blogu!
  • "Pasje Weroniki" to więcej niż pasja

21 września 2015

Tygodnik Weroniki - #1


Witajcie, dziś jest poniedziałek czyli czas tygodnik, dziś jest pierwszy tygodnik na moim blogu.  W kategorii znajdują się Piosenka tygodnia wraz z teledyskiem tygodnia, film tygodnia, blog tygodnia, zdjęcie tygodnia, informacje tygodnia  oraz odwiedzone miejsca.

Piosenką oraz teledyskiem tygodnia został:
Felix Jaehn - Ain’t Nobody (Loves Me Better) ft. Jasmine Thompson




Źródło: KLIK

Piosenka jest cudna, uwielbiam ją słuchać a teledysk jest też świetny!

Filmem tygodnia jest "Mały Książę". Byłam w kinie na ''W głowie się nie mieści'' i na ''Mały Książę'' ale zdecydowanie ''Mały Książę'' był lepszy od ''W głowie się nie mieści''


źródło: kilk

          Ten film jest na postawię książki "Mały książę", jeśli nie czytałaś/eś ani nie obejrzałeś/aś -masz czego żałować, zarówno film jak i książka są piękne.

Oto krótki opis filmu:

''Mała Dziewczynka zaprzyjaźnia się z ekscentrycznym staruszkiem z sąsiedztwa, który przedstawia się jako Pilot. Nowy znajomy opowiada jej o niezwykłym świecie, gdzie wszystko jest możliwe. Świecie, do którego dawno temu zaprosił go przyjaciel – Mały Książę. Tak zaczyna się magiczna i pełna przygód podróż Dziewczynki do krainy jej własnej wyobraźni i do bajkowego uniwersum Małego Księcia.''

Źródło: KILK


Blogiem tygodnia jest:

Dość długo się zastanawiałam jakiego bloga dać na te miejsce ale zdecydowałam się na bloga Wiktori (Fiki) Z pasja do życia 


!Dostałam prawo do opublikowania tego zdjęcia! źródło: kilk 

Autorka lubi to co robi i to widać w jej postach lub w zdjęciach . Czytam jej posty już od dawna oraz obserwuję jej bloga. Zawsze ma coś ciekawego do pokazania. Zapraszam na jej bloga!

Zdjęciem tygodnia jest:


Moje zdjęcie z Wakacji, piękna pamiątka z ostatniego dnia z moich wakacji w Polsce.


Zdjęcie zrobiłam podczas wakacji w Polsce i myślę że zasługje na temat Zdjęcia tygodnia!

Informacje tygodnia:

Informacją tygodnia jest to, że byłam w Monachium na wystawie poświęconej Tutanchamunowi. Na "Weronika zwiedza" pojawił się nowy post - link [kilk] Na "Weronika zwiedza" pojawił się post o Gorzowie,  za niedługo będzie też ten post na Pasje Weroniki!

I to na tyle pozdrawiam i do następnego tygodnika!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku: Każdy komentarz jest mile widziany. Jeśli masz pisać komentarz typu "Super post" + link do siebie, nie pisz go w ogóle. Obraźliwe wypowiedzi zostaną usunięte. Jeśli spodoba Ci się mój blog-zaobserwuj, będziesz na bieżąco. Każdy komentarz bardzo mnie motywuje do dalszego działania. Czytam wszystkie komentarze i odpisuję na te, które nie są spamem który usuwam. Naprawdę się ciesze, że zdecydowałeś się mnie zaobserwować, ale nie licz, że ja zrobię to samo, obserwuję blogi, które mnie interesują. Miłego czytania, i dziękuje za odwiedzenie :) Buziaki, Weronika

Szablon