• po więcej zdjęc zaobserwuj mojego bloga
  • Witam serdecznie na blogu!
  • "Pasje Weroniki" to więcej niż pasja

24 września 2015

100 pytań których nikt nie zadaje


Witajcie, dziś do was przychodzę z Tag'iem ''100 pytań których nikt mi nie zadaje''
Więc zaczynajmy!

1. Najlepsza rzecz jaka Ci się przytrafiła w życiu?
Przeprowadzka do Niemczech.
2. Śpisz przy zamkniętej czy otwartej szafie?
    Zazwyczaj przy zamkniętej ale czasami nie...
3. Czy zabierasz szampony i odżywki do hotelu?
 Nie.
4. Czy musisz być cała przykryta kołdrą?
    Nie, zawszę leży se gdzieś daleko jak śpię :p
5. Czy kiedykolwiek ukradłaś znak drogowy?
  Ciekawe, ale nie.
6. Czy wycinasz kupony, ale później z nich nie korzystasz?
   Nie.
7. Czy wolałabyś zostać zaatakowana przez niedźwiedzia czy przez rój pszczół?
    Ani to ani to :p 
8. Czy lubisz używać karteczek naklejanych?
    Tak, lubię.
9. Czy masz piegi?
    Tak mam.
10. Czy zawsze uśmiechasz się do zdjęć?
      Nie zawsze.
11. Co wkurza cię co niekoniecznie wkurza innych?
      Hmm, nie wiem.
12. Czy kiedykolwiek liczyłaś swoje kroki podczas spaceru?
      Nie. Liczyłam kiedyś schody, które przeszłam.
13. Czy kiedykolwiek załatwiałaś się w krzakach?
      Kiedyś na pewno.
14. Czy kiedykolwiek robiłaś grubszą sprawę w krzakach?
      Nie.
15. Czy kiedyś tańczyłaś bez muzyki?
      Tak.
16. Czy gryzłaś swoje długopisy/ołówki?
      Tak, i czasami to nadal robię.
17. Z iloma osobami spałaś w tym tygodniu?
    Z nikim.
18. Jaki jest rozmiar Twojego łóżka?
    Nie wiem, ale jest jedno osobowe 
19. Piosenka tygodnia.
      Felix Jaehn - Ain’t Nobody (Loves Me Better) ft. Jasmine Thompson
20. Czy podobają ci się faceci ubierający się na różowo?
      Może trochę...
21. Czy nadal oglądasz bajki?
      Hmm, bajki czyli te dziecinne? Nie oglądam tylko seriale na Disney Channel.
22. Jaki jest Twój najmniej ulubiony film?
      Nie mam nie ulubionego filmu...
23. Gdzie zakopałabyś znaleziony skarb?
      W mojej szufladzie?
24. Co pijesz najczęściej do obiadu?
      Wodę lub sok gazowany.
25. Ulubiony sos do nagetsów?
      Wszystkie?
26. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
      Hmm, dużo! Pizza, spagetti, zupa ogórkowa,...
27. Jakie filmy możesz oglądać w kółko i nadal kochasz?
      Harry Potter, Igrzyska śmierci (tsa obejrzałam tylko raz) i...
28. Ostatnia osoba którą pocałowałaś lub która Ciebie pocałowała?
      Mama.
29. Czy byłaś kiedyś w harcertwie?
     Byłam, przez 3 lata :) 
30. Jaki masz telefon? (było inne pytanie)
      Jak na razie nie mam. Mam mój stary który jest rozbity...
31. Kiedy ostatnio pisałaś do kogoś list na papierze?
      Nigdy?
32. Czy potrafisz wymienić olej w samochodzie?
     Takk, naprawdę nie :D
33. Czy kiedykolwiek dostałaś mandat za przekroczenie prędkości?
    Tak na karcie rowerowej bo jechałam zbyt wolno? Liczy się? To nie był mandat :D
34. Czy kiedykolwiek zabrakło Ci benzyny?
      Nie, bo rower nie potrzebuje benzyny?
35. Ulubiony rodzaj kanapki?
      Z ulubioną szynką :D 
36. Co najbardziej lubisz jeść na śniadanie?
       Kanapki lub Brezle :D
37. Kiedy chodzisz spać?
      Zazwyczaj o 22 ale jak jest rok szkolny to o 21:30 mimo to siedzę  i czytam do 22:00 
38. Czy jesteś leniwa?
      Wątpię spytajmy się rodziców :D
39. Za co przebierałaś sie na bale w przedszkolu?
     Za księżniczko wróżkę :D
40. Jaki jest twój chiński znak zodiaku?
      Hmm nie wiem?
41. W ilu językach mówisz?
      Więc: Po polsku, po Niemiecku, Po angielsku, jeśli Hola liczy się to chyba bo Hiszpańsku/Włosku?
42. Czy prenumerujesz jakiś magazyn?
  Tak magazyn Madchen.
43. Lego czy lincoln lego?
     A co to to 2? Jeśli ma to coś z lego to tak? 
44. Czy jesteś uparta?
      Jestem.
45. Leno czy Letterman?
      Nie znam ich.
46. Czy ogladałaś kiedyś seriale?
      Oczywiście, cały czas oglądam.
47. Czy boisz się wysokości?
      Trochę, ale nie mam lęku wysokości.
48. Czy śpiewasz w samochodzie?
      Czasami,...
49. Czy lubisz śpiewać pod prysznicem?
     Nie?
50. Czy lubisz tańczyć w aucie?
      Nie da się :D
51. Czy używałaś broni?
      Nie używałam.
52. Kiedy ostatnio robiłaś zdjęcie u fotografa?
      Nie muszę tam chodzić bo  mój tata świetne robi :D Ale około 5 lat temu?
53. Czy uważasz, że musicale są kiepskie i tanie?
      Nie byłam na żadnym ale z filmu to nie myślę że są kiepskie :D Są fajne!
54. Czy święta są dla Ciebie stresujące?
      Nie? 
55. Czy kiedykolwiek jadłaś pierogi?
      Oczywiście, uwielbiam pierogi.
56. Ulubione ciasto owocowe?
     Uwielbiam!
57. Kim chciałaś być w dzieciństwie?
      Autorką i Nauczycielką...
58. Czy wierzysz w duchy?
      Nie...
59. Czy miałaś kiedyś uczucie Déjà vu?
      tak miałam, na przykład miałam 15.09. kiedy weszłam pierwszy raz do nowej klasy?
60. Czy bierzesz codziennie witaminy?
      Nie, tylko jem owoce i warzywa! 
61. Czy nosisz kapcie?
      Nie lubię ich :D
62. Czy nosisz szlafrok?
     Nie,...
63. W czym śpisz?
      W spodniach i koszulce?
64. Pierwszy koncert?
    Byłam na Feel, byłam mała nawet go poznałam :D
65. Superpharm, natura czy rossman?
      Rossman.
66. Nike czy adidas?
      Adidas.
67.  Cheetos czy fritos?
       Nic :D
68. Orzeszki czy nasiona slonecznika?
      Orzeszki.
69. Czy słyszałaś o grupie Très Bien?
      Nie słyszałam.
70. Czy brałaś lekcje tańca?
      Tak nadal biorę :D Jestem w grupie tanecznej :D
71. Jaki zawód wyobrażałaś sobie wykonywany przez rodzeństwo?
      Szczerze nie wiem :( Ale mam brata :D
72. Umiesz zwinąć język w rurkę?
      Umiem.
73. Czy kiedyś wygrałaś konkurs ortograficzny?
      Nie, bo nie miałam okazji.
74. Czy kiedykolwiek płakałaś ze szczęścia?
      Tak.
75. Czy masz płyty gramofonowe?
      Ja nie ale mój tata.
76. Czy masz gramofon?
      Ja nie ale mój tata.
77. Czy palisz kadzidełka?
      Nie, bo nie posiadam.
78. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana?
      Nie.
79. Jaki koncert chciałabyś zobaczyć?
   Katty Perry, Dove Cameron, Becky G, Ariana Grande, Taylor Swift, Selena Gomez, Ellie Goulding,...
80. Ostatni koncert jaki widziałaś?
    Ostatni 6 lat temu.
81. Gorąca czy zimna herbata?
      Gorąca.
82. Cukier czy słodzik?
      Cukier.
83. Jak dobrze potrafisz pływać?
      W miarę.
84. Czy potrafisz wstrzymać oddech bez zatykania nosa?
      Potrafię.
85. Czy jesteś cierpliwa?
      Raczej nie.
86. DJ czy zespół na wesele?
      Zespół.
87. Czy kiedykolwiek wygrałaś jakiś konkurs?
      Tak.
88. Czy miałaś kiedyś operację plastyczną?
      Nie.
89. Wolisz czarne czy zielone oliwki?
      Zielone *.*
90. Czy umiesz szyć/wyszywać?
      Umiem. Uczyłam się w szkole rok temu, 2 lata temu. I babcia mnie uczyła trochę na maszynie.
91. Najlepsze miejsce na kominek?
      Salon.
92. Chcesz wyjść za mąż?
      Chcę.
93. Jeśli masz męża, jak długo jesteście małżeństwem?
      Nie mam męża.
94. W kim podkochiwałaś się jak byłaś w liceum?
      W nikim. Bo do liceum nie idę :) Bo jestem w szkole średniej (odpowiednik dla Polskiej szkoły)
95. Czy dążysz do celu `po trupach`?
      Nie wiem co to oznacza?
96. Czy masz dzieci?
      Nie, nie mam.
97. Czy chcesz mieć dzieci?
      Chcę.
98. Ulubiony kolor?
   Fioletowy i biały!
99. Tęsknisz za kimś teraz?
     Tak,...
100. Czy chodzisz na fitness?
        Nie, bo mam WF w szkole :D


Gratuluję tym, co wytrzymali do końca.
 Może czegoś jeszcze chcecie się o mnie dowiedzieć? Możecie pisać pod postem w komentarzach;)
Pozdrawiam



1 komentarz:

  1. 101. Masz zwierzaka?
    102. Znalazłaś kiedyś 4-listną koniczynę?
    103. Nosisz okulary?
    104. Jakie książki czytasz?
    105. Kot czy pies?
    A Hola jest po hiszpańsku ;)
    /AliceKevin

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku: Każdy komentarz jest mile widziany. Jeśli masz pisać komentarz typu "Super post" + link do siebie, nie pisz go w ogóle. Obraźliwe wypowiedzi zostaną usunięte. Jeśli spodoba Ci się mój blog-zaobserwuj, będziesz na bieżąco. Każdy komentarz bardzo mnie motywuje do dalszego działania. Czytam wszystkie komentarze i odpisuję na te, które nie są spamem który usuwam. Naprawdę się ciesze, że zdecydowałeś się mnie zaobserwować, ale nie licz, że ja zrobię to samo, obserwuję blogi, które mnie interesują. Miłego czytania, i dziękuje za odwiedzenie :) Buziaki, Weronika

Szablon