• po więcej zdjęc zaobserwuj mojego bloga
  • Witam serdecznie na blogu!
  • "Pasje Weroniki" to więcej niż pasja

20 czerwca 2020

Cytaty z „First last song” #1 - Bianka Iosivoni

Źródło: https://unsplash.com/photos/Oaqk7qqNh_c

Cześć Kochani! Dziś prezentuję wam kilka cytatów z książki Bianki Iosivoni - „First last song”. Recenzje tej książki mogliście już przeczytać na moim blogu pod tym postem, serdecznie was na tę recenzje zapraszam! Nie przedłużając zapraszam was na kilka cytatów!


Prawdziwa dama nigdzie nie traci panowania nad sobą i nigdy nie zniża się do tego, żeby się publicznie unosić. 
Jeśli teraz powiesz, że nie lubisz burgerów, nie będziemy mogli się przyjaźnić. Ani nawet być znajomymi na Facebooku. 
Źródło: https://unsplash.com/photos/TNlHf4m4gpI
 
Moje ciało nie było perfekcyjne i nigdy takie nie będzie. Bo nikt nie jest perfekcyjny. Absolutnie nikt. I miałam dosyć ciągłych starań, żeby ten niedościgły ideał osiągnąć. Ideał, którego i tak nikt osiągnąć nie potrafił. Nie chciałam się dalej ciągle krytykować, nie chciałam brać do serca wszystkich tych nieistotnych komentarzy, chciałam tylko po prostu... być sobą.
Niektórzy ludzie po prostu nie są stworzeni do światła reflektorów i do odnoszenia sukcesów, kochanie.

Kojarzycie już tę książkę? Jeśli tak, co o niej sądzicie? Jak podobają wam się cytaty? Koniecznie dajcie znać w komentarzach

Buziaki z Bawarii,

14 komentarzy:

  1. Nie czytałam tej książki, ale cytaty bardzo ciekawe! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No boskie są te cytaty. Zwłaszcza ten o burgerach totalnie mnie rozśmieszył :D Nie czytałam ale czytając cytaty wiem że po nią sięgnę :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Tej książki zupełnie nie kojarzę, za to te cytaty bardzo mi się podobają. Każdy z nich ma coś w sobie. Książkę zapisuję do przeczytania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Książkę kojarzę, ale nie czytałam. Cytat z burgerami u mnie też by się sprawdził ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cytaty są ekstra, odnoszące się w zabawny sposób do codziennego życia. Ksiązki nie kojarze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne cytaty, choć książki nie kojarzę.

    OdpowiedzUsuń
  7. takie spisywaie cytatów jest mega, sama tak wpisywałam do kalendarza jak cos zapadło mi w pamięci :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze książka wydaje się świetna, chyba trafi na moją listę czytelniczą

    Mój blog, zapraszam cieplutko!! /klik/

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety, nie należę do prawdziwych dam, zbyt szybko daję upust emocjom. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy cytat bardzo mi się spodobał, idealnie pasuje do codzienności bycia damą. Książki nie znam. :):*

    OdpowiedzUsuń
  11. nie słyszałam o tej książce, ale zainteresowałaś mnie nią :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie słyszałam, ale cytatami mnie do niej zachęciłaś ;)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wybrałaś świetne cytaty, ten z burgerami świetnie poprawia humor :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku: Każdy komentarz jest mile widziany. Jeśli masz pisać komentarz typu "Super post" + link do siebie, nie pisz go w ogóle. Obraźliwe wypowiedzi zostaną usunięte. Jeśli spodoba Ci się mój blog-zaobserwuj, będziesz na bieżąco. Każdy komentarz bardzo mnie motywuje do dalszego działania. Czytam wszystkie komentarze i odpisuję na te, które nie są spamem który usuwam. Naprawdę się ciesze, że zdecydowałeś się mnie zaobserwować, ale nie licz, że ja zrobię to samo, obserwuję blogi, które mnie interesują. Miłego czytania, i dziękuje za odwiedzenie :) Buziaki, Weronika

Szablon