8/14/2016

Stylizacje na lato

Hello,
dziś zapraszam Was na post o letnich stylizacjach. 
Bardzo lubię pastele i jasne kolory, 
oto kilka moich pomysłów na lato:)
Zapraszam do czytania!
*post NIE jest sponsorowany!*
Zestaw 1

Trampki: kupbuty, Shorty: choies , Bluza: zaful, Plecak: brytyjka

Zestaw 2

Shorty: choies, T-shirt: shein, Converse: Converse, Bransoletki: brytyjka, Plecak: brytyjka

Zestaw 3

Torby bawełniane - brytyjka 

Zestaw 4

Bluza: shein, Spodnie: shein, Torebka: brytyjka, Kurtka: bershka, Czapka: bershka, Okulary: bershka

Zestaw 5


T-shirt: shein, Buty: Bershka, Shorty: shein,  Plecak: brytyjka, Czapka: Bershka,  Pasek: brytyjka

♥ Który zestaw najbardziej wam się spodobał
♥ Jak podobał wam się post?
♥ Chcecie więcej takich postów?
♥ Koniecznie piszcie mi w komentarzach!
Pozdrawiam, Weronika

18 komentarzy:

  1. Zestaw 5 zdecydowanie dla mnie :^ Świetne zestawy!

    Buziaki zyciedlapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie 5;) Pozdrawiam:) <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie najbardziej podoba mi się 4 :)
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. 5 zestaw jest zdecydowanie najbliżej mojego serduszka, jednak czarne ciuchy nie odstępują mi na krok.

    http:/sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. 1 zestaw zdecydowanie w moim guście :) ciekawy post :*,

    OdpowiedzUsuń
  6. 4 jest przecudny! :)
    Fajny i inspirujący post, z resztą jak cały twój blog! :)
    Zapraszam do mnie ! KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Zestaw 4 najlepszy! <3
    Super ;)
    siatkareczkablogaq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. dla mnie idealny jest zestaw 5. Ubieram się na czarno biało szaro więc to w 100 % mój styl x

    OdpowiedzUsuń
  9. Zestaw 5- najlepszy. Niby taki prosty a tak cieszy oko c: Pozdrawiam :)
    http://ksiazkowalyssa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zestaw 1 to mój ulubieniec i plecak z 5 zestawu - świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealny zestaw trzeci jakbym chciał wybrać się na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zestaw 5 super ! :) Fajny pomysł na post :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie zestawy bardzo fajne :)
    Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście TUTAJ, dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Zestaw 5 jest świetny! :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba zestaw 5 najbardziej do mnie pasuje :D Szczerze mówiąc, nie przepadam za tego typu postami :/ No chyba, że te ubrania by były na Tobie, moim zdaniem to wtedy ciekawiej wygląda ;D
    Pozdrawiam xx
    https://dziewczynawczarnymkapeluszu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. 4 i 5 to moje faworyty ♥
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku:
- Każdy komentarz mile widziany
- Jeśli masz pisać komentarz typu "Super post" + link do siebie, nie pisz go w ogóle
- Obraźliwe wypowiedzi zostaną usunięte
- Jeśli spodoba Ci się mój blog-zaobserwuj, będziesz na bieżąco
- Każdy komentarz bardzo mnie motywuje do dalszego działania
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona!
Miłego czytania, i dziękuje za odwiedzenie :)
Buziaki, Ika