1/26/2016

Pomysły na zimowe stylizacje



Witajcie kochani!

Jak pewnie wiecie, w sklepach jest pełno wyprzedaży, 
więc można teraz kupić sporo ubrań w dość dobrej cenie. 
Każda dziewczyna lubi chodzić po sklepach czy też przeglądać strony z ciuszkami szukając 'perełek'! Ja osobiście uwielbiam.
 Naprawdę mogłabym to robić każdego dnia! 
Dlatego dzisiaj zrobiłam przegląd moich ulubionych sklepów (stron)
 i stworzyłam z nimi stylizacje idealne na zimę! 


*post NIE jest sponsorowany!*

Zestaw  1



koszula - choies, spodnie - H&M, buty - shein, kurtka - Bershka

Zestaw 2

buty, koszula, spodnie, torba - stradivarius

Zestaw 3 
bluzka - choies, spodnie - H&M,  buty - shein

Chcecie więcej takich postów?
Który zestaw wam się najbardziej podoba?


Do następnego postu  :* 

2 komentarze:

  1. Zestaw 2 sama bym nosiła:)
    Mam prośbę poklikasz w linki w tym poście http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/2016/01/wishlist-dresslink.html ?

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku:
- Każdy komentarz mile widziany
- Jeśli masz pisać komentarz typu "Super post" + link do siebie, nie pisz go w ogóle
- Obraźliwe wypowiedzi zostaną usunięte
- Jeśli spodoba Ci się mój blog-zaobserwuj, będziesz na bieżąco
- Każdy komentarz bardzo mnie motywuje do dalszego działania
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona!
Miłego czytania, i dziękuje za odwiedzenie :)
Buziaki, Ika