• po więcej zdjęc zaobserwuj mojego bloga
  • Witam serdecznie na blogu!
  • "Pasje Weroniki" to więcej niż pasja

24 grudnia 2021

Wesołych oraz spokojnych świąt


Kochani, w dzień tego pięknego i bardzo ciepłego święta jakim jest Wigilia Bożego Narodzenia pragnę złożyć Wam najlepsze życzenia, życzę Wam: zdrowych, ciepłych i przede wszystkim rodzinnych Świąt, życzeń płynących prosto z serca podczas łamania się opłatkiem, radości w oczach waszych bliskich podczas otwierania prezentów przygotowanych przez Was, a przede wszystkim samych pozytywnych emocji, braku smutków i kłótni, a w nadchodzącym nowym roku spełnienia wszystkich waszych marzeń! W menu u góry możecie zobaczyć cały Advent Blog Calendar. Dziękuję bardzo tym, którzy mnie również na nim umieścili! Postanowiłam, że lista będzie dostępna przez kilka następnych tygodni.

Wesołych oraz spokojnych świąt!



Buziaki z Bawarii,

Blogger | Instagram | Pinterest

2 komentarze:

  1. Dziękuję, mam nadzieje, że udanie spędzasz święta i niczego ci nie brakuje. Życzę mnóstwa uśmiechów na twarzy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, dużo spokoju i radości :)
    Pozdrawiam!

    https://artidotum.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku: Każdy komentarz jest mile widziany. Jeśli masz pisać komentarz typu "Super post" + link do siebie, nie pisz go w ogóle. Obraźliwe wypowiedzi zostaną usunięte. Jeśli spodoba Ci się mój blog-zaobserwuj, będziesz na bieżąco. Każdy komentarz bardzo mnie motywuje do dalszego działania. Czytam wszystkie komentarze i odpisuję na te, które nie są spamem który usuwam. Naprawdę się ciesze, że zdecydowałeś się mnie zaobserwować, ale nie licz, że ja zrobię to samo, obserwuję blogi, które mnie interesują. Miłego czytania, i dziękuje za odwiedzenie :) Buziaki, Weronika

Szablon