• po więcej zdjęc zaobserwuj mojego bloga
  • Witam serdecznie na blogu!
  • "Pasje Weroniki" to więcej niż pasja

27 czerwca 2020

Cytaty z „First last song” #2 - Bianka Iosivoni

Źródło: https://unsplash.com/photos/yOh9lWBDjP4

Cześć Kochani! Dziś prezentuję wam kolejne cytaty z książki Bianki Iosivoni - „First last song”. Recenzje tej książki mogliście już przeczytać na moim blogu pod tym postem, serdecznie was na tę recenzje zapraszam! Nie przedłużając zapraszam was na kilka cytatów!
 
Moje przyjaciółki były zajęte, Daniel włóczył się gdzieś z kolegami, nic więcej nie stało między mną a moim ulubionym serialem. Nic poza stertą brudnych ciuchów. Brr.
Ach, Grace. To się zdarza. Mężczyźni popełniają błędy. Ale to nie jest powód, żeby rezygnować z dobrej relacji.
Muzyka wyraża wszystko, co nie może być powiedziane, ale o czym nie można milczeć. 

Źródło: https://unsplash.com/photos/Bj7Pt0ZMBOk
Poszukam po prostu jakiejś ławki w parku i pogram sobie trochę. Może uda mi się zarobić tyle, że wystarczy na kolację. 
Nikt nie był nieodpowiednio ubrany, bo chyba nie było tu żadnego dress codu'u.
Dokładnie rzecz biorąc, przez całe moje życie robiłam tylko to, czego chcieli ode mnie inni.

Kojarzycie już tę książkę? Jeśli tak, co o niej sądzicie? Jak podobają wam się cytaty? Koniecznie dajcie znać w komentarzach

Buziaki z Bawarii,

8 komentarzy:

  1. Ten o muzyce muszę sobie gdzieś zapisać bo mega do mnie trafił i chyba jest od dzisiaj moim ulubionym :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejne świetne i bardzo inspirujące cytaty. Bardzo podoba mi się ten pomysł na wpisy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam wszelakie cytaty :)

    a ten cytat idealnie oddaje jaki błąd kiedyś popełniłam: "Dokładnie rzecz biorąc, przez całe moje życie robiłam tylko to, czego chcieli ode mnie inni".

    Teraz staram się z tym walczyć :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatni cytat jest bardzo życiowy. Mam nadzieję, że za kilka lat nie będzie mnie dotyczył!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten cytat o mężczyznach jest naprawdę chwytajacy. Jest w nim dużo racji. Suwpr cytaty

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne cytaty, ale nie kojarzę ksiażek tej autorki

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne są te cytaty. W sumie warto by było spisać cytaty z innych książek w jedną całość.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cytaty bardzo mi się podobają, jedne są zabawne, inne skłaniają do myślenia. Książkę kojarzę, ale jeszcze nie miałam okazji jej czytać.

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku: Każdy komentarz jest mile widziany. Jeśli masz pisać komentarz typu "Super post" + link do siebie, nie pisz go w ogóle. Obraźliwe wypowiedzi zostaną usunięte. Jeśli spodoba Ci się mój blog-zaobserwuj, będziesz na bieżąco. Każdy komentarz bardzo mnie motywuje do dalszego działania. Czytam wszystkie komentarze i odpisuję na te, które nie są spamem który usuwam. Naprawdę się ciesze, że zdecydowałeś się mnie zaobserwować, ale nie licz, że ja zrobię to samo, obserwuję blogi, które mnie interesują. Miłego czytania, i dziękuje za odwiedzenie :) Buziaki, Weronika

Szablon