• po więcej zdjęc zaobserwuj mojego bloga
  • Witam serdecznie na blogu!
  • "Pasje Weroniki" to więcej niż pasja

28 września 2015

Tygodnik Weroniki - #2



Witajcie kochani,

dziś jest nowiusieńki tygodnik!
Jeśli jeszcze nie widzieliscie ostatniego, to zapraszam kilk.
Dziś dodam  nowe etykiety do naszego tygodnika!
A więc dla przypomnienia co znajduje się w tygodniku:

 Piosenka tygodnia  Teledysk tygodnia  Film tygodnia  Blog tygodnia 
 Zdjęcie tygodnia  Informacje tygodnia  odwiedzone miejsca  Książka tygodnia   


Piosenką tygodnia i teledyskiem zostaje:
Tytuł:  Shower
Autorka: Becky G
Data Premiery piosenki: 2014

Źródło: YT (klik)

Po raz pierwszy piosenkę tę usłyszałam na 
Radio Disney Musik Awerdes na YouTube
i postanowiłam że dodam ją do mojej plastyny ulubionych piosenek! 

Film tygodnia zostaje:

Oczywiście Następcy!
 Czekałam na ten film dość długo,
po dużej załamce po części Tenn Beach 2. 
Myślałam że będzie kolejna katastrofa. Ale po  przeczytaniu Wyspy Potępionych zdecydowałam się,
 że na 100% Obejrzę Następców!
W październiku będzie powtórka! 


źródło zdjęcia: kilk
Film był  naprawdę wart czekania polecam!

''W magicznym królestwie Auradonu Król Bestia i Królowa Bella szykują dla swojego syna, Księcia Bena, ceremonię przejęcia tronu. Jego pierwszą oficjalną decyzją jest sprowadzenie do Auradonu dzieci mieszkających na Wyspie Potępionych - miejscu będącym domem wielu słynnych czarnych charakterów.
Mal, Evie, Carlos i Jay po raz pierwszy opuszczą wyspę.
Czy podążą śladami swoich rodziców?
A może odnajdą w sobie dobro i uratują królestwo?''
źródło: kilk

Blogiem  tygodnia zostaje:
Blogiem tygodnia zostaje blog mojej koleżanki Julii (Jula Lou) 

Źródło zdjęcia: kilk !dostałam prawo do opublikowania tego zdjęcia*


Czytam jej bloga codziennie,
zawsze ma coś ciekawego do pokazania.
Rysunki, DIY, fotografie,...
Zapraszam na jej bloga!

Zdjęciem  tygodnia zostaje:


Tak, kwiaty. Zdjęcie zrobione w Górach. 

Informacja tygodnia zostaje:

Założyłam Facebooka dla mojego bloga!
Jeśli nie widzieliście zapraszam na Facebook! 
Niedługo pojawi się recenzja książki '' Wyspa Potępionych''
Nowe posty: 1 [kilk] i 2 [kilk].

Odwiedzone miejsca:
Nigdzie nie byłam w tym tygodniu :)

Książka tygodnia:

Wyspa potępionych!
 Czyli mały wstęp co się działo na wyspie 

przed przyjazdem  potępionych do Auradonu.
Polecam!



I to chyba na tyle.
Przypominam, że możecie zadawać
 mi pytania  w tym poście (kilk).

A wy jakich macie faworytów w tym tygodniu?
Słyszeliście, czytaliście, oglądaliście już też te rzeczy?
I co o nich myślicie?
Może wam też przypadły do gustu? 
Pozdrawiam,
Weronika

1 komentarz:

Drogi czytelniku: Każdy komentarz jest mile widziany. Jeśli masz pisać komentarz typu "Super post" + link do siebie, nie pisz go w ogóle. Obraźliwe wypowiedzi zostaną usunięte. Jeśli spodoba Ci się mój blog-zaobserwuj, będziesz na bieżąco. Każdy komentarz bardzo mnie motywuje do dalszego działania. Czytam wszystkie komentarze i odpisuję na te, które nie są spamem który usuwam. Naprawdę się ciesze, że zdecydowałeś się mnie zaobserwować, ale nie licz, że ja zrobię to samo, obserwuję blogi, które mnie interesują. Miłego czytania, i dziękuje za odwiedzenie :) Buziaki, Weronika

Szablon