• po więcej zdjęc zaobserwuj mojego bloga
  • Witam serdecznie na blogu!
  • "Pasje Weroniki" to więcej niż pasja

4 lutego 2020

Wtorkowe Inspiracje - Zwiedzanie

Cześć Kochani! Nowy rok, nowe pomysły. W tym roku powracam do inspiracji, jak na razie chcę je publikować co tydzień w wtorek. Zdjęcia które nie tylko ładnie wyglądają, ale i również inspirują. Dodatkowo będę dodawać jeden z moich ulubionych cytatów. Oczywiście, jeśli chcecie zobaczyć więcej inspiracji zapraszam na mojego pinteresta gdzie codziennie podaję dalej ładne piny :). Koniecznie dajcie znać w komentarzach co o tym sądzicie i jak podobają wam się dzisiejsze inspiracje!


"I'm not who I was one year ago
and maybe,
just this once
change is good."
-E.Grin



Buziaki z Bawarii,

Blogger | Instagram | Pinterest | VSCO
Źródło zdjęć: https://www.pinterest.de/werooonikas/travel/, 01.02.2020 (13:01)

15 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne inspiracje :) Ziemia jest przepiękna i skrywa wiele cudów, które warto byłoby zobaczyć a te tylko to potwierdzają. Trzymam kciuki za wznowienie serii!

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia,
    Amelia Gangstyle <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo! Masz racje ziemia jest piękna.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Jako, że mam duszę podróżnika te miejsca są wyjątkowo inspirujące <3 Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie inspirujące zdjęcia! <3
    Zapraszam :)
    ania-el.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Te zdjęcia aż zapierają dech w piersiach. Od razu by się chciało móc tam pojechać. Ja także bardzo lubię podróżować, chociaż najwcześniej uda mi się to chyba dopiero w wakacje, ponieważ nauka też zobowiązuje. Chciałbym jednak móc chociaż na weekend wyskoczyć sobie na Ukrainę.

    Jeżeli interesuje cię rozwój osobisty zapraszam na mojego Bloga

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku: Każdy komentarz jest mile widziany. Jeśli masz pisać komentarz typu "Super post" + link do siebie, nie pisz go w ogóle. Obraźliwe wypowiedzi zostaną usunięte. Jeśli spodoba Ci się mój blog-zaobserwuj, będziesz na bieżąco. Każdy komentarz bardzo mnie motywuje do dalszego działania. Czytam wszystkie komentarze i odpisuję na te, które nie są spamem który usuwam. Naprawdę się ciesze, że zdecydowałeś się mnie zaobserwować, ale nie licz, że ja zrobię to samo, obserwuję blogi, które mnie interesują. Miłego czytania, i dziękuje za odwiedzenie :) Buziaki, Weronika

Szablon