• po więcej zdjęc zaobserwuj mojego bloga
  • Witam serdecznie na blogu!
  • "Pasje Weroniki" to więcej niż pasja

9 grudnia 2019

Powrót, Szkoła, Pierwszy śnieg oraz kalendarz adwentowy


Cześć Kochani! Znowu po bardzo długiej przerwie... Nie, nie zapomniałam o blogu, ani nie straciłam ochoty na pisanie jego, jednak brakło mi ostatnio na wszystko czasu. Ostatnie tygodnie można powiedzieć, że są i były chaotyczne. Rano wstaję, szybko szykuję się oraz w pośpiechu idę na busa do szkoły.

Co się zmieniło w przeciągu tych kilku miesięcy? Może zacznijmy od tego faktu, że w listopadzie skończyłam 16 lat. Urodziny były naprawdę udane, za co dziękuje moim rodzicom i bratu którzy mnie uprowadzili i zabrali do restauracji z mega pysznymi burgerami oraz moja mama zrobiła mi pyszny tort hah. Karnawał się zaczął! Czyli startujemy z piątą porą roku, czyli fünftes Jahreszeit - Fasching. Szkoła, to wielki temat aktualnie w moim życiu hah, mam wrażenie, że spędzam tam aktualnie bardzo dużo czasu. Jednak uwielbiam moją nową klasę, oraz ogólnie nową szkołę. Jak to szkoła ma swoje kilka minusów w postaci kilku nauczycieli, oraz kilku uczniów, nudnych przedmiotów. W wtorki mam zawsze kurs z matematyki oraz z niemieckiego, wzięliśmy go jako pomoc do egzaminów w następnym roku. Jednak po przerabianiu starych egzaminów mamy wrażenie, że nasze sprawdziany z tych dwóch przedmiotów są trzy krotnie trudniejsze hah. Z ciekawostek prosto z Bawarii - ostatnio padał u nas śnieg, nie było jego dużo, jednak pierwszy śnieg zaliczony.
Tak poza tym, biorę udział w wyzwaniu Klaudii znanej niektórym jako Ayuna, czyli w kalendarzu adwentowym koniecznie zobaczcie o co chodzi u niej na blogu przez ten link i weźcie też udział! Od pierwszego grudnia zaczyna się cała zabawa! Kalendarz zobaczycie w pasku u góry :) Jak podoba Wam się nowy wygląd bloga? Dajcie koniecznie znać!




Zdjęcia pochodzą z mojego Snapchata, serdecznie Was na niego zapraszam @werooonika.s po więcej zdjęć z mojego życia ;)

Buziaki z Bawarii,
Weronika

9 komentarzy:

  1. Najważniejsze to dziś się dobrze w danym miejscu. Co do wyglądu bloga uważam ze super wyglada czerń i róż razem. Świetna sprawa. O wyzwaniu Ayuny słyszałam i także biorę udział.A no i bardzo podoba mi się taki moc zdjęć w twoim wykonaniu świetnie i klimatycznie to wyglada
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam mnóstwo roboty związanej ze szkołą, ale to chyba rzeczywiście ze względu na tą drugą już klasę liceum, jednak jakoś daję radę i potrafię znaleźć czas i na bloga, i na taniec i na przyjaciół :)
    Wszystkiego najlepszego! ♥

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja nadal czekam na pierwszy śnieg w Warszawie :(
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjecia i super blog!

    Coś czuję. że będę wpadała tu częściej *.*
    Zapraszam do siebie <3
    Siforthestyle (Klik)
    Mój kanał na YT-Klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem ci, że u mnie z czasem ostatnio też kiepsko, a gdy już go mam to ucieka tak szybko, jak za mrugnięciem oka!
    Bardzo spodobał mi się ten post. Lubię połączenie pisania ze zdjęciami takimi codziennymi.
    Cieszę się, że miło spędziłaś swoje urodziny ☺️
    Pozdrawiam ciebie cieplutko!
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. O jaki piękny mix fotografii! :)
    Kochana wszystkiego najlepszego z okazji 16 urodzin, czerp z życia ile się da z uśmiechem na twarzy!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba Twój nowy wygląd bloga, buziaki i pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się twój styl pisania i zdjęcia.
    https://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku: Każdy komentarz jest mile widziany. Jeśli masz pisać komentarz typu "Super post" + link do siebie, nie pisz go w ogóle. Obraźliwe wypowiedzi zostaną usunięte. Jeśli spodoba Ci się mój blog-zaobserwuj, będziesz na bieżąco. Każdy komentarz bardzo mnie motywuje do dalszego działania. Czytam wszystkie komentarze i odpisuję na te, które nie są spamem który usuwam. Naprawdę się ciesze, że zdecydowałeś się mnie zaobserwować, ale nie licz, że ja zrobię to samo, obserwuję blogi, które mnie interesują. Miłego czytania, i dziękuje za odwiedzenie :) Buziaki, Weronika

Szablon