• po więcej zdjęc zaobserwuj mojego bloga
  • Witam serdecznie na blogu!
  • "Pasje Weroniki" to więcej niż pasja

27 października 2018

5 pomysłów na spędzenie jesieni


Pięć pomysłów jak spędzić tegoroczną jesień.


I. Przeczytać choć jedną książkę.
Jesień idealnie nadaje się do czytania! Jest tyle ciekawych książek, których jeszcze nie znasz. Tylu bohaterów czeka na ich odkrycie. Więc na co czekać.. ? Już teraz wybierz się do biblioteki, żeby wypożyczyć cokolwiek, co wpadnie Ci w ręce. Być może właśnie ta książka stanie się Twoją ulubioną? Tu polecam wattpada, można na nim przesiedzieć wieki a przeczyta się wiele!


II. Poszukaj idealnego ciepłego swetra.

Czym byłaby jesień bez ciepłych ubrań? Trzeba pamiętać, że lato dobiegło końca, a przed nami coraz krótsze i zimniejsze dni. Zadbaj o odpowiednie ubranie, żeby móc się nimi cieszyć w pełni, a ciepły sweter wygląda mega fajnie na zdjęciach na instagrama!


III. Zmień dekoracje swojego biurka oraz pokoju.

Ramki ze zdjęciami, w których są ulubione cytaty, wrzos na biurku, dekoracje z liści i kasztanów. Kiedy sobie to wyobrażam, wszystko wygląda tak pięknie. Warto włożyć trochę energii w wygląd naszego stanowiska, przy którym pracujemy, uczymy się, piszemy posty, czy spędzamy wolny czas na oglądaniu riverdale na netflixie co czwartek. 


IV. Wypić ciepłą czekoladę, kawę i herbatę.

Herbata, kakao kawa. Wszytko co jest ciepłe lub gorące. Jest milion smaków herbat, ciepła czekolada i kawa poprawi ci nastrój w zimny wieczór.


V. Humor oraz uśmiech.

Humor oraz uśmiech to chyba najważniejsze punkty w jesieni nie wolno się burmuszyć lub nie mieć uśmiechu. Uśmiechnij się do kogoś a ten ktoś poda dalej uśmiech! A tak poza tym zostało nie mniej niż dwa miesiące do świąt!







More photos?
Follow my blog here & my Instagram now :) here

Which photo do you like most?
Do you have a favorite photo?
Share in the comments!
have a nice day, Weronika
xoxo ♥

52 komentarze:

  1. Jesień to najgorsza dla mnie pora roku. W poście podałaś świetne pomysły. Ciepłe sweterki już mam a pomysł z książką i gorącą czekoladą wypróbuję na pewno !
    Pozdrawiam serdecznie :)
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. To przedostatnie zdjęcie jest swietne! O tak, jesień sprzyja siedzeniu w domku i czytaniu książek :) Aktualnie czytam książki z serii "Jeżycjada" M. Musierowicz i są naprawdę swietne! W swetry jestem w miarę zaopatrzona, a jesli chodzi o picie, to w zimne poranki ratuje mnie woda z miodem i z cytryną! Pozdrawiam ciepło :)

    myslacinaczej29741.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje, historia za nim jest też genialna. Na dworze lało, a ja stałam i próbowałam robić zdjęcie haha. Tą serie również już przeczytałam, jest genialna!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Świetne propozycje! Dla mnie jesień to idealny czas na... pochłanianie ogromnej ilości książek XD

    Pozdrawiam,
    Książkowa Przystań

    OdpowiedzUsuń
  4. Coraz bardziej zaczynam lubić jesień.. pogoda na pewno piękna, przynajmniej kilka dni temu. Mimo wszystko, rzeczy, które się łączą z jesienią (swetry, książki, kocyki) uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ją lubię, ale zdecydowanie nie lubię tego gdy jest już ciemno jak wracam z szkoły lub gdy idę na autobus rano. Książki, ciepłe swetry oraz przytulny kocyk to must have!

      Usuń
  5. Super post, na pewno skorzystam z tych sposobów! :)

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Podpinam się pod wszystkim, dopisałabym ,,pójść na jesienne zdjęcia"! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię jesieni bo niestety ale jesień zazwyczja w Polsce jest szara a nie złota ale staram sobie jakoś ją umilić. Np. wyjściami do knajp do kina, na siłownie bądź basen ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas jesień jest na szczęście kolorowa, lecz śnieg już w niektórych miejscach już pada.
      Nie wymieniam się obserwacjami, szukam prawdziwych czytelników :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  8. skorzystam z paru rad chociaż osobiście nie lubię jesieni hah

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesień bez książki z gorącą kawą w ręce, będąc opatulonym pod kocykiem to zdecydowanie nie jesień! :)
    szyyszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Tegoroczna jesień jest dla mnie w szczególności udana, oby było tak dalej! :)
    Bardzo inspiracyjne zdjęcia.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. W jesienne wieczory można zrobić wiele rzeczy, wystarczy trochę ciepełka i do dzieła, książka w planach do przeczytania, wygląd burka nie dawno zmieniony, więc jeszcze sezon będzie
    Pozdrawiam
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tobą. Ja jeszcze muszę trochę udekorować mój pokój na zimę hehe.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  12. Cudowne zdjęcia, tak samo jak cały post, masz dopiero 14 lat i mega talent super piszesz, bardzo mi się podoba Twój blog, sama go stworzyłaś? Świetnie wyglada 😘😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje! Tak sama stworzyłam, bardzo się ciesze!

      Usuń
  13. Po 1 piękne zdjęcia kochana, bardzo klimatyczne i super jakość. Mam nadzieję że w tym roku nie dam się jesiennemu smutkowi! Najlepszy przepis na to podałaś u góry! Ciepłe ciuchy, rozgrzewające napoje, fajna muzyka która nastraja pozytywnie jakas fajna książka i nastrój w pokoju. Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie propozycje w punkt jak dla mnie, oprócz drugiego. Nienawidzę swetrów :P I nie wiem w ogóle jak je można nosić, max co jestem w stanie znieść to polar i to na chwilę, a tak to tylko mięciutkie bluzy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście polarów nigdy nie noszą, jakoś ich nigdy nie kupuje. Ale zgadzam się mięciutki bluzy są genialne!

      Usuń
  15. Zgadzam się! Wszystkie punkty pasują idealnie

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja ostatnio wzięłam się za czytanie książek. W październiku przeczytałam aż cztery. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale klimatyczne zdjęcia! :D Ten czas jest najlepszy na czytanie książek! :D

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Przydatne porady ;) Punkt IV już zrealizowałam ;p
    Świetne zdjęcia! Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo dobry wpis, przydatne porady i piękne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ostatni punkt jest chyba najważniejszy!
    Bardzo ładne zdjęcia (:
    pozdrawiam, mvrtyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tobą, bardzo dziękuje ciesze się!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  21. Świetny post :)
    obserwuje i zapraszam do mnie :
    https://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Robisz cudowne zdjęcia! Ja właśnie jesienią uwielbiam wtulic się w ciepły kocyk razem z gorącą herbata i czytać książki (aktualnie czytam Pana Tadeusza haha) Seriale to również świetny pomysł by takie wieczory zapełnić.
    Bardzo fajnie prowadzisz bloga więc zostaje tu na dłużej! <3
    eerie-world.blogspot.com
    fotografiawswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje! Pana Tadeusza jeszcze nigdy nie czytałam, seriale pasują zawszę wszędzie :D
      bardzo dziękuje!
      Pozdrawiam.

      Usuń
  23. ja w tym roku to nie wiem ile litrów już herbaty z cytryną i miodem wypiłam <3
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  24. Też uważam, że jesień to idealna pora na czytanie! :) Przepiękne zdjęcia swoją drogą. ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pomysł nr 1 to codzienne picie gorącej, aromatycznej kawy z dodatkami korzennych przypraw i miodu :) aż mi ślinka cieknie na samą myśl :) Jak tylko zawitał do nas deszczowy październik od razu zamówiłam spory zapas rożnych kaw, przypraw i smakowitych syropów. Jestem gotowa na długie jesienne wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja również bardzo lubię kawę z dodatkiem korzennych przypraw jest naprawdę przepyszna. Ja kawy przeważnie zamawiam w sklepie https://cupandyou.pl/ mają bardzo spory wybór kaw o przeróżnych smakach i aromatach naprawdę polecam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Najlepszy sklep internetowy z kawą tylko na https://cupandyou.pl/. Poznaj czym jest kawa online

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku: Każdy komentarz jest mile widziany. Jeśli masz pisać komentarz typu "Super post" + link do siebie, nie pisz go w ogóle. Obraźliwe wypowiedzi zostaną usunięte. Jeśli spodoba Ci się mój blog-zaobserwuj, będziesz na bieżąco. Każdy komentarz bardzo mnie motywuje do dalszego działania. Czytam wszystkie komentarze i odpisuję na te, które nie są spamem który usuwam. Naprawdę się ciesze, że zdecydowałeś się mnie zaobserwować, ale nie licz, że ja zrobię to samo, obserwuję blogi, które mnie interesują. Miłego czytania, i dziękuje za odwiedzenie :) Buziaki, Weronika

Szablon