• po więcej zdjęc zaobserwuj mojego bloga
  • Witam serdecznie na blogu!
  • "Pasje Weroniki" to więcej niż pasja

2 września 2018

Trzy lata bloga Pasje Weroniki


Dziś jest 2 Września 2018 roku. Cofniemy się może o trzy lata?


2 WRZEŚNIA 2015
 Pierwszy Post 
WITAJCIE:) MAM NA IMIĘ WERONIKA I MAM JEDENAŚCIE LAT. OD KILKU LAT MIESZKAM W POŁUDNIOWYCH NIEMCZECH. NA MOIM BLOGU BĘDZIECIE MOGLI DOWIEDZIEĆ SIĘ NIECO O MOIM CODZIENNYM ŻYCIU, PASJACH, MODZIE, FOTOGRAFII, ZAKUPACH, PODRÓŻACH I GOTOWANIU :) MOIM ULUBIONE  KOLORY TO FIOLETOWY ORAZ BIAŁY. W ŻYCIU KIERUJĘ SIĘ W MYŚL ZASADY: "DOBRZE WIDZI SIĘ TYLKO SERCEM. NAJWAŻNIEJSZE JEST NIEWIDOCZNE DLA OCZU." ~ MAŁY KSIĄŻĘ.  DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY BLOGA ORAZ POZOSTAWIONE KOMENTARZE- TO DLA MNIE BARDZO WAŻNE! MAM NADZIEJĘ, ŻE BĘDZIECIE TU CZĘSTO ZAGLĄDAĆ. ZAPRASZAM! POZDRAWIAM WERONIKA

Tak, dokładnie trzy lata temu założyłam bloga Pasje Weroniki i aż do dziś go prowadzę. Trochę mi dziwnie, bo świętuje coś co dla niektórych z was jest po prostu bezsensem. Ale nie świętowałam każdej liczby jak: tysiąc wyświetleń, którejś tam obserwacji czy któregoś tam posta. Gdzieś tam w postach, na FB czy na Instagramie dziękowałam Wam za to. Bo jakiś mój mały cel czy marzenie się spełniło... Jeśli ktoś jest tu już od dość dawna i czyta mojego bloga od początku to zapewne pamięta czasy; Tygodnika Weroniki czy innych postów-serii, które już się nie pojawiają na moim blogu. Moje zdjęcia, styl pisania czy wygląd bloga się zmienił. Za każdym razem próbuje coś dodać nowego, np. jakiś nowy nagłówek na bloga, jeszcze jakieś kilka zdań czy zdjęć... Przez ten rok uzyskałam dość dużo mimo to, że w tym roku nie publikuje tu zbyt bardzo. Chcę wam bardzo podziękować za ten rok blogowania i mam nadzieje że za rok będę mogła świętować cztery lata. A tu prezentuje wam moje ulubione zdjęcia opublikowane na moim blogu. A wy macie jakieś ulubione?

Blogowe podsumowanie 2018
Napisałam 125 posty!
Mojego bloga zaobserwowało 280 osób!
Mój blog odwiedziło 47.742 osób!
Napisaliście 2274 komentarzy!
Na moim instagramie obserwuje mnie 681 osób!
Oraz na moim fanpag'u obserwuje mnie 61 osób haha :) 
Nawiązałam 3 współprace z wydawnictwem Jaguar!
























More photos?
Follow my blog here & my Instagram now :) here

Which photo do you like most?
Do you have a favorite photo?
Share in the comments!
have a nice day, Weronika
xoxo ♥

64 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia! Życzę kolejnych lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje. Powodzenia w dalszym pisaniu! :)
    Blogi bardzo fajnie pokazują rozwój autora. Zmianę stylu pisania, dorastanie i po prostu zmianę poglądów i wartości.

    swiatwedlugkasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratki! Dalszego rozwoju w blogowaniu! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Obyś pisała bloga jeszcze dłużej!

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w dalszym blogowaniu.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje. Życzę kolejnych wspaniałych postów, kolejnych lat blogowania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo, ty mieszkasz w Niemczech, ja mieszkam w stanach :-) mega mi sie podoba twoj blog i jego wyglad :D

    https://mary-jozwiak.blogspot.com ♥ mój blog klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję! Trzy lata to sporo czasu. Powodzenia w dalszym blogowaniu :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  9. All of the photos are very nice, your cat is cute!
    kisses :)

    My blog - Lalabetterdayz

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje wytrwałości i wyników! :*

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana pamiętam Twoje posty sprzed lat.
    Muszę Ci przyznać, że bardzo ładnie napisałaś pierwszy post w wieku 11 lat. U mnie wyszło to o wiele, wiele gorzej :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie Cię już kojarzę z innych postów. Miło mi, że jeszcze je pamiętasz :) bardzo dziękuje!
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  12. Cudowna !! gratuluję sukcesów !! :D Super blog kochana <3


    Jestem tu nowa :( Blog <3
    Jeśli się spodoba proszę o follow <3 :* :*

    OdpowiedzUsuń
  13. I liked your post, I'm always visiting your blog and reading your posts .. Your blog is saved in my bookmarks ..

    Congratulations!

    I love your blog

    My Blog tudosobreobadoo.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Congratulations! Such a beautiful photos dear!
    Thanks for sharing! xx
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje :D, masa blogów umiera po kilku wpisach :-).

    OdpowiedzUsuń
  16. Oby kolejny tak czas minął owocnie :)
    Pozdrawiam
    FotoHart Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje, obyś wytrwała w blogowaniu jak najdłużej. :)
    Pozdrawiam! :)
    https://recenzjeklaudii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję i życzę kolejnych lat! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Powodzenia w dalszym blogowaniu! Obyś zawsze miała mnóstwo pomysłów na posty, wiernych czytelników i obserwatorów na innych social mediach :)
    nicolestraveljournal.blogspot.com - moda, podróże & lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję takiego czasu na blogu i życzę powodzenia w jego dalszym prowadzeniu ;)
    Pozdrawiam.
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję, trzy lata. Jak przypomnę sobie jak dawno ja zaczęłam, to aż się zastanawiam jak czytelnicy ze mną teraz wytrzymali ;)
    Powodzenia w dalszej pracy!

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  22. Ooo, też niedawno miałam rocznicę bloga! :D
    To pierwsze zdjęcie kota... Strach się bać zwierzęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuje! Moi rodzice też tak powiedzieli na oczy Franki :D

      Usuń
  23. O rany, zaczęłaś blogową przygodę o rok wcześniej niż ja. Ja miałam 12 lat, a w grudniu wybije mi już 13 lat blogowania. Ten czas bardzo szybko leci.
    Jako starsza koleżanka-blogerka, życzę Ci wytrwałości w dalszym blogowaniu, bo to wytrwałość jest tutaj najważniejsza. ;)

    Pozdrawiam,
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuje! Ojeju 13 lat to dużżżo czasu :D
      Pozdrawiam!

      Usuń
  24. Gratulacje <3 ja też prowadzę bloga juz 3 lata <3 obserwuję i zapraszam do mnie www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje i życzę wytrwałości i jeszcze więcej sukcesów związanych z blogowaniem:)
    https://veetmia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratulacje wytrwałości, mój blog też ma 3 lata ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawe zdjęcia :) I to różowe niebo niczym wata cukrowa po zachodzie słońca *.* <3 Gratuluję tylu lat w blogosferze :) Fajne jest to, że blog nas rozwija, zmienia nasze podejscie do wielu spraw, daje poczucie własnej wartosci. Powodzenia w dalszych latach blogowania!

    https://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkiego najlepszego z okazji 3 lat! Oby ich jak najwięcej :)
    Nam stuknęło dopiero 9 miesięcy, a to i tak w naszym mniemaniu dużo, co dopiero 3 lata! Podziwiamy!
    buziak,
    Ola ;)
    (m)ole teatralne

    OdpowiedzUsuń
  29. Czas tak szybko leci, też niedawno obchodziłamrocznicę, dlatego wiem, jaka to radość, że juz tyle lat minęło! Gratuluję i zycze wytrwalosci
    http://lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Powodzenia w dalszym blogowaniu, a przede wszystkim wytrwałości.
    Serdecznie pozdrawiam.
    www.nacpana-ksiazkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Hej! Świetny post, zycze powodzenia :)
    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowne zdjęcia!
    Wielkie brawa za wytrwałość, właśnie pomyślałam ile ja rzeczy wymyśliłam mając 11 lat i je rzuciłam :D

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję wytrwałości w pisaniu i życzę kolejnych trzech, a nawet więcej lat w blogosferze (:
    pozdrawiam, mvrtyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Thank you so much for sharing this informative blog with us. Visit Ogen Infosystem for More Information.
    Website Designing Company in Delhi

    OdpowiedzUsuń
  35. Nice Blog, Visit Y & H Cargo India for Shipping and Logistics services.
    Logistics Company in Delhi

    OdpowiedzUsuń
  36. Nice blog. Visit for Mutual Fund Advisor and Mutual Investment Schemes at Mutual Fund Wala.
    Mutual Fund Companies

    OdpowiedzUsuń
  37. Nice blog, Get the best paint for floor marking by Kala Kutir Pvt Ltd in Delhi.
    Floor Marking Paint

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku: Każdy komentarz jest mile widziany. Jeśli masz pisać komentarz typu "Super post" + link do siebie, nie pisz go w ogóle. Obraźliwe wypowiedzi zostaną usunięte. Jeśli spodoba Ci się mój blog-zaobserwuj, będziesz na bieżąco. Każdy komentarz bardzo mnie motywuje do dalszego działania. Czytam wszystkie komentarze i odpisuję na te, które nie są spamem który usuwam. Naprawdę się ciesze, że zdecydowałeś się mnie zaobserwować, ale nie licz, że ja zrobię to samo, obserwuję blogi, które mnie interesują. Miłego czytania, i dziękuje za odwiedzenie :) Buziaki, Weronika

Szablon