12/03/2016

My book wishlist


Następny BLOGMAS w tym roku, szaleję;)
Ogólnie w ostatnim czasie jest strasznie zimno! A to sprzyja czytaniu książek:)
Zapraszam was do zobaczenia mojej "Book wishlist" :D

Niebezpieczne kłamstwa ~ Fitzpatrick Becca
Dziewczyny, które zabiły Chloe ~ Alex Marwood
Eleonora i Park  ~ Rowell Rainbow
Nerve ~ Ryan Jeanne
Czerwona Królowa ~ Aveyard Victoria
A gdybym zniknęła? ~ Rosoff Meg
Dziewczyny vlogują ~ Moss Emma
Girl online going solo ~Zoe Sugg
Dziewczyna z pociągu
Love, Tanya ~ Tanya Burr 
Papierowe miasta ~ John Green
W śnieżną noc ~ Green John, Johnson Maureen, Myracle Lauren
Kim jesteś, sky? ~ Stirling Joss
Chłopak z sąsiedztwa ~ West Kasie
Jeśli zostanę. Tom 2. Wróć, jeśli pamiętasz ~ Forman Gayle
Uratuj mnie ~ Bellon Anna
Ból za ból. Tom 1 ~ Vivian Siobhan, Han Jenny
Pretty Little Liars ~ Shepard Sara

A WY MACIE "BOOK WISHLIST'E"?
POZDRAWIAM, WERONIKA
POST NIE SPONSOROWANY


45 komentarzy:

  1. PLL <3. Ale co do Nerve, to film jest zdecydowanie lepszy ;)

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za czytaniem, ale może na którąś się skuszę <3 zapraszam http://wiktoriaz1art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. moja lista czytelnicza jest ogromna i coraz bardziej się rozrasta. ;) ale na pewno dostanę trzy książki plus na jutrzejsze Mikołajki dwie sobie już kupiłam. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak, znacznie dłuższą niż jestem w stanie zrealizować :D ale pomarzyć można :) część mojej listy pokrywa się z Twoją, jednak jestem już po przeczytaniu "Papierowych miast" i niestety nie podobały mi się :/ resztę jak najbardziej polecam! http://worldofloverance.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaa zima to naprawdę cudowny czas! Czytamy książki w ciepłym łóżeczku :). Większość książek o których napisałaś wyżej już przeczytałam i bardzo polecam!

    http://amlodzinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. pleased to discover that espresso and tea can assist them lose fats! these famous products are metabolism "Boosters." inexperienced tea extract is pretty useful- it has many nutrients and antioxidants to rush up metabolism and it could assist fight cancer as nicely!http://www.healthsupreviews.com/neurocyclin/

    OdpowiedzUsuń
  7. Czerwona Królowa to świetna książka :) Masz bardzo ładny wygląd bloga !
    Zapraszam do mnie: milomidzeli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. PLL <3
    film nerve ostatnio oglądałam i powiem, że nei oczekiwałam takiego zaskoczenia. wiadomo to taka hollywoodzki film, ale klimat bardzo mi się podobał is sposób nabrywania/montażu. Jak dla mnie 8/10 -> jeszcze moi ulubieni aktorzy ;)
    pozdrowionka, można juz sobie życzyć wesolych świąt? przez te reklamy w listopadzie już zgłupiałam
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bym chciała Papierowe miasta i Nerve. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zbytnio dużo nie czytam :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cztery książki z Twojej listy chętnie bym przygarnęła. Ja mam taką listę w głowie. Ciągle poluję na książki, które chce przeczytać :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytalam tylko Papierowe Miasta i Zanim sie pojawiłes:) piekne ksiazki +ekranizacje:) ogolnie musze koniecznie zabrac sie za czytanie, dlatego Twoja wishlista jezt trafiona w 10! Buziaki ;* paulacierpiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Kilka z tych książek czytałam i kilka mam w planach :)

    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio mam braki w czytaniu książek, głównie przez brak czasu, ale gdy tylko będzie przerwa świąteczna powracam do czytania! Jestem na tym blogu pierwszy raz i zakochałam się w jego wyglądzie, jest cudowny!
    Sama dopiero zaczynam, mój szablon nie jest taki jaki bym chciała, ale będę nad tym pracować, haha.

    miliardpomyslow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Z twojej listy miałam PLL i Czerwoną królową. Bardzo polecam :) A ja przeglądnę dokładniej opisy tych książek i sama może coś dla siebie znajdę :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam blogmasy :)
    http://treamicii.blogspot.com/2016/12/systematycznosc.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam kilka książek na swojej liście, w szczególności książki Johna Greena ;)
    AGNIESZKAA-ES.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam "Niebezpieczne kłamstwa"- świetna książka :P

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi miło :)
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. Właśnie czytam Papierowe miasta! :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Moja book wishlist liczy około 100 książek, ale na szczęście większość jest w bibliotece :D Cztery książki z tych czytałam, a Niebezpieczne Kłamstwa są kolejne po mojej obecnej książce.
    http://xartday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Część z nich czytałam i mega polecam! A sama wishlisty nie zrobiłam ;/
    Pozdrawiam :*
    zazustreet.blogspot.com
    KONKURS ŚWIĄTECZNY

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak zawsze podoba mi się pomysł na post. Prowadzisz świetnego bloga! :)
    nikolaprzybysz.pl - klikk

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdecydowanie wszystkie książki skradły moje serducho i większość tych, których nie czytałam ląduje na liście zakupów książkowych haha Papierowe Miasta <3
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  24. Własnie szukam fajnej książki, więc twój post bardzo mi się przydał!

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)
    theluckyooone

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne ksiązki wymieniłaś !
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Książki autorstwa John'a Greena, wspaniałe <3

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. Nerve to chyba najlepszy film/ksiazka jakie powstaly w ciagu ostatnich 2 lat(film bo ksiazka nie wiem kiedy była wydana)
    Ogolnie ksiazki Johna Greena są cudowne, uwielbiam jego styl pisania.
    http://pinkelepphant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ooo! Parę z tych tytułów zapisałam również na mojej książkowej wishliście! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja bym chciała ten poradnik na nowy rok od Demi Lovato. "Bądź swoją siłą", bodajże?

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  31. Przeczytałam prawie cała serie pll, kocham najmocniej <3
    OnlyDreams

    OdpowiedzUsuń
  32. Papierowe miasta bardzo polecam - cudna książka!

    Może chętna na wymianę obserwacji? Zacznij i koniecznie daj znać u mnie ;)
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  33. Polecam "Dzieci z dworca ZOO"
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. miałam okazję obejrzeć film Nerve i to było coś wspaniałego!

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! buziaczki
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. kurczę, mi nie przypadło do gustu "Wróć, jeśli pamiętasz". Ciekawa wish lista ;)
    Pozdrawiam i życzę wesołych świąt ♥
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie mam takiej listy, ale kila z tych książek chętnie bym przeczytała! :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Czytałam 4 pozycje, resztę może kiedyś jak moja aktualna lista czytelnicza dojdzie do końca ;p
    Pozdrawiam :D
    zaryzykuj i kliknij

    OdpowiedzUsuń
  38. Polecam też serial Pretty Little Liars, choć mocno różni się od książki ;)
    http://main-drag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku:
- Każdy komentarz mile widziany
- Jeśli masz pisać komentarz typu "Super post" + link do siebie, nie pisz go w ogóle
- Obraźliwe wypowiedzi zostaną usunięte
- Jeśli spodoba Ci się mój blog-zaobserwuj, będziesz na bieżąco
- Każdy komentarz bardzo mnie motywuje do dalszego działania
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona!
Miłego czytania, i dziękuje za odwiedzenie :)
Buziaki, Ika