11/22/2016

Jarmark świąteczny na Monachijskim lotnisku

Zastanawialiście się kiedyś jak wygląda świąteczny jarmark w Niemczech, na przykład w Monachium a do tego na lotnisku? Dziś spróbuję Wam to opisać, jak ja to widziałam w niedzielę wieczorem. Każdy znajdzie coś dla siebie od grzańca znanego u nas jako Glühwein, po budki z niesamowicie pysznymi przysmakami!
Wszystko rewelacyjnie ozdobione na święta, stoi duża choinka pięknie ozdobiona a na środku placu magicznie oświetlone lodowisko.
W połowie listopada aż po koniec roku w prawie każdym mieście organizowany jest taki Weihnachts- albo Adventsmarkt gdzie znajomi i całe rodziny się spotykają, spędzają razem czas spacerując pomiędzy świątecznymi straganami. Oprócz tradycyjnych ozdób świątecznych często charakterystycznych dla określonego regionu, można spróbować fantastyczne bożonarodzeniowe smakołyki- pieczone kasztany, Baumstriezel (po polsku kurtoskalacza posypanego różnymi dodatkami- cynamonem, migdałami itd.), wspomniany wcześniej Glühwein itd. Niektórzy jeżdżą z jarmarku na jarmark- ot taka frajda i zabawa. 
Cały fenomen tkwi w magicznym uroku świąt, gorącym winie oraz cudownej świątecznej atmosferze. Od kilku lat odwiedzamy z moją rodziną takie jarmarki na Bawarii i tym razem zdobyłam się na odwagę i fotografowałam odrobinę ten jarmark. Akurat załapaliśmy się na mini koncert zespołu Austria 4! Dlatego dziś prezentuje wam odrobinę zdjęć z tego świątecznego jarmarku na lotnisku. A jeśli chcecie się tam wybrać, łapcie link do ich strony klik!
POZDRAWIAM, WERONIKA
XOXO
Kurtoskalacza

12 komentarzy:

  1. Byłam tam kiedyś i było super - pamiętam pianki pieczone z Jackiem Danielsem i drewniane super ławki gdzie ludzie mogli się poprzykrywać kocami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na jarmarku świątecznym byłam tylko w Wiedniu, to naprawdę świetna sprawa, można się poczuć dosłownie magicznie :)


    Pozdrawiam,
    slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To koniecznie wybierz się na jakiś w Niemczech :D
      Pozdrawiam, Weronika

      Usuń
  3. Genialne jest pierwsze zdjęcie!

    http://www.strong-power.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydajesz się bardzo pozytywną osobą ! Miło czyta się twojego bloga a zdjęcia to po prostu petarda ! ♥ ja dopiero zaczynam, za bardzo nie wiem jak się rozkręcić . Oczywiście obserwuję i liczę na rewanż kochana :*
    http://bebeautysuue.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale Ci zazdroszcze, nigdy nie bylam za granica, a co dopiero na jarmarku! I mam takie pytanko:Czy ty tez zauwazasz jak blogi ida w zapomnienie? Moj blog jest nowy i mysle ze napisalam ciekawy post. Prosze o obejrzenie mojego bloga, tak jak mowilam jest nowy i ma dopiero jeden post! ;D CO myslicie o wygladzie? http://dolllolly.blogspot.com/ + obserwuje ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo miło mi się czytało. Świetne zdjęcia czekam na kolejny post.
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Musi być tam cudownie! Bardzo chciałabym znaleźć się na takim jarmarku, koniecznie w wielkim mieście ;)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam jechać na taki jarmark w czwartek do Berlina ale nie mogę jednak ;(
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem w Polsce też znajdują się takie jarmarki ;) Jeśli chcesz też polecam Dresdno :D bardzo dużo o nim słyszałam jeszcze jest Monachium czy Nuemberg ale to jest bliżej mnie i dalej polski :/
      Pozdrawiam, Weronika :*

      Usuń
  9. Z chęcią bym się tam wybrała gdybym tylko miała okazje :O

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale świetnie, nie mogę się napatrzeć na zdjęcia ♥
    Ta choinka *.*
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku:
- Każdy komentarz mile widziany
- Jeśli masz pisać komentarz typu "Super post" + link do siebie, nie pisz go w ogóle
- Obraźliwe wypowiedzi zostaną usunięte
- Jeśli spodoba Ci się mój blog-zaobserwuj, będziesz na bieżąco
- Każdy komentarz bardzo mnie motywuje do dalszego działania
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona!
Miłego czytania, i dziękuje za odwiedzenie :)
Buziaki, Ika