10/01/2016

Instamix #2

Cześć!
Zapraszam na małą podróż na mojego Instagrama.
Miłego oglądania :)
CZARNA MAGIA | GDZIEŚ NA WSI | CIĄG DALSZY MAGI 
MGŁA Z ZACHODEM SŁOŃCA | KWIATKI | ZACHÓD SŁOŃCA
ZACHÓD SŁOŃCA W MONACHIUM | JA Z APARATEM PRZY ZACHODZIE SŁOŃCA | ZACHÓD SŁOŃCA
PIERWSZY DZIEŃ JESIENI | ZAPOWIEDŹ ZDJĘĆ DO NASTĘPNEGO POSTA | STABUCKS W AUSTRII
ZACHÓD SŁOŃCA | KRUK POZDRAWIA Z ALP | ZACHÓD SŁOŃCA W MONACHIUM
♥ Które zdjęcie jest wasze ulubione?
♥ Chcecie więcej części Instamixu?
♥ Koniecznie piszcie mi w komentarzach!
♥ Na dole podajcie swoje nazwy na Instagramie, chętnie je odwiedzę i zostawię coś po sobie!

Trzymajcie się, Weronika 

20 komentarzy:

  1. Ale śliczne i pomysłowe zdjęcia, jestem pod wrażeniem ♥
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Urzekło mnie to z opisem "Ciąg dalszy magii" Awww! *-* Cudownie uchwycone momenty.
    Pozdrawiam // ksiazkiwpiekle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Pozdrawiam
    http://gloryhaul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę, uwielbiam takie posty! Kocham robić zdjęcia i szukać inspiracji u innych! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia są cudowne! Masz talent! :> <3
    Zdjęcie z Monachium podbiło moje serducho! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Meega zdjęcia :D Zyskałaś nowgo fana ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia! Bardzo mi się podobają posty tego typu, stanowią świetną inspirację ♥
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie inspiracje ! Zdjęcia są super !!! :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie zdjęcia bardzo ładne i pomysłowe. Podoba mi się twój instagram :*

    OdpowiedzUsuń
  10. W 3 sklejce od dołu pierwsze zdjęcie skradło mi serce, na prawdę! Jest mega :D Bardzo lubię takie posty i z chęcią zobaczę więcej takich postów u Ciebie!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zachody słońca! Uwielbiam takie ujęcia ;)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam samego instagrama, dlatego instamixy na blogu to również świetny sposób!

    Pozdrawiam
    dandiess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny instamix! Naprawdę cudowne zdjęcia. :)
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne zdjęcia! Zdecydowanie chcę więcej instamixów!
    Pozdrawiam cieplutko <3

    million-slow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zachody słońca podobają mi się najbardziej. Uwielbiam! :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Osobiście nie lubię instamix. Zdjęcia ładne.

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham instagrama, a te zdjęcia cudownee <3
    http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Super instamix :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Super mix. Szczególnie dla Ciebie, bo każde zdjęcie niesie za sobą jakąś historię.
    http://kinga-wajman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. lubię takie wpisy , fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku:
- Każdy komentarz mile widziany
- Jeśli masz pisać komentarz typu "Super post" + link do siebie, nie pisz go w ogóle
- Obraźliwe wypowiedzi zostaną usunięte
- Jeśli spodoba Ci się mój blog-zaobserwuj, będziesz na bieżąco
- Każdy komentarz bardzo mnie motywuje do dalszego działania
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona!
Miłego czytania, i dziękuje za odwiedzenie :)
Buziaki, Ika