• po więcej zdjęc zaobserwuj mojego bloga
  • Witam serdecznie na blogu!
  • "Pasje Weroniki" to więcej niż pasja

16 czerwca 2016

Aktualne trendy wśród młodzieży #3 - Trendy wiosna/lato 2016



Hej kochani, dziś przychodzę do was z trendami na wiosnę/lato 2016 r.  Już wiemy jakie trendy będą HITEM w tym roku!  Koniecznie zajrzyjcie! Może was czymś zaciekawię? Więc zapraszam was do czytania!
*Post NIE jest sponsorowany*

Czapki z daszkiem to must have tegorocznej wiosny!  Oprócz tego że chronią nas przed słońcem to również wyglądają niesamowicie! 
A o to kilka moich ulubieńców:

Superstarsy to HIT sezonu! W tym roku będą królować na ulicach oraz na szkolnych korytarzach! Nie wiem jak u was ale u mnie już połowa szkoły posiada te cudeńka! Cena to około 200 zł ale bardzo warto! 
Moje propozycje:

Może w Polsce jeszcze tak się nie rzuciły w oczy, ale za granicą już królują na ulicach!  Można je kupić we popularnych sklepach z ciuchami – H&M, Stradivarius, New Look… 
Moje propozycje:
 

Creepersy znowu wrócą do łask za sprawą kolekcji butów zaprojektowanych przez Rihannę dla Pumy. Największym minusem jest to, że takie buty kosztują około 500 zł....
Moje propozycje:

Tego rocznego festiwalu Coachella mogliśmy je już ujrzeć! Wydaje mi się że każdy wie co mam na myśli. Już pod koniec tamtego lata okulary przeciwsłoneczne, tak zwane Lenonki weszły na rynek.
W ten sezon będą ciągle królowały i jeżeli jeszcze ich nie macie, to zachęcam do zakupu! Są bardzo efektowne. 
Moje propozycje:

Jeśli nie kojarzycie takich o cudenek to koniecznie musicie je posiadać w szafie. Jak już mówiłam wcześniej te bluzki również pojawiły się na festiwalu Coachella!
A o to moje propozycje:
 

Kurtki moro to ostatni HIT sezonu! Bardziej chodzi mi o wzór kurtek moro, nie tylko kurtki zostały wykonane w taki wzór, ale też spodenki, spódnice i bluzki!
A o to moje propozycje:
 

Tak samo jak rok temu kurtki jeansowe są HITEM sezonu! A najlepiej aby miały jeszcze dziury lub z naszywkami. Chyba wiecie o jakie mi chodzi? Jeśli nie to koniecznie nadróbcie straty!
A o to moje propozycje:
klik 

Spodnie to hit! A tym bardziej boyfriendy z dziurami! Jak już wspominałam w pierwszym poście z tej serii koszt takich spodni jest dość wysoki ale można sobie pozwolić? Klikając tu możecie zobaczyć posta w którym o nich wspominałam :) 
A o to moje propozycje:
 

Z najlepszych fryzur w tym roku będą warkocze! Najlepiej aby się zaczynały na samym czubku głowy oraz aby były dobierane!

Coś co zaskoczyło mnie swoim wyglądem, kiedy pierwszy raz ujrzałam to na oczy - sznurowane baleriny.  Mianowicie to każdy rodzaj buta, który będzie sznurowany wyżej niż kostka, zostanie hitem!
Moje propozycje:

Kolorami tegorocznej wiosny oraz lata będą:
- pudrowy róż
- kolory pastelowe
- cielisty
- kolor khaki


Wzory tegorocznej wiosny oraz lata będą:
- Kwiatki 
- Falbanki 
- Koronki
- Moro

I to chyba na tyle kochani. 
Jeśli macie jakieś pytania możecie mi je zadawać ja spróbuje na je odpowiedzieć w następnym postem z tej serii. 
♥ Jak wam przypadły tegoroczne trendy?
♥ Przypadło wam coś do gustu?
♥ Zapomniałam czegoś?
♥ Jak podobał wam się post?
♥ Chcecie może posta z stylizacjami z nowymi trendami?
♥ Koniecznie piszcie mi w komentarzach!

Pozdrawiam, Weronika

*ZDJĘCIA W BANNERACH POCHODZĄ Z STRONY TUMBLR ORAZ Z STRON NP. JAK DRESSLINK*


16 komentarzy:

  1. O tych hitach dawno słyszałam, bo bez powodu ie są hitami. Moimi ulubieńcami są warkocze, superstary. Ale to już traci na oryginalności, co druga osoba ma na sobie takie buty, lub podobne uczesanie, nie bez powodu jest to takie modne- idealnie się prezentuje. Co do czapek, to może i ładnie wyglądają, ale przegrzewanie zbyt swoejej głowy powoduje łupież lub podobne paskudztwa.
    Super wpis.

    Zapraszam -> http://hot-schot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post! Wszystkie trendy oczywiście od dawna znam i staram się być na bieżąco ;)
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  3. hit hitem ale jak każda osoba wygląda tak jak wyżej to zwariować idzie :(
    pdoba mi sie- obserwuje
    zapraszam do siebie: https://kanatalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dla mnie te suerstary to totalny odpał i chrzanienie dupy, bomber jackety to totalnie na plus, te warkocze to cos pieknego :D
    ahh a moro to moja love <3
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Większość rzeczy jest totalnie oklepana i już niekatualna.

    Merows.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czemu sądzisz że oklepane i nieaktualne? Nie wiem dlaczego, ale wszędzie widać najnowsze trendy z tego posta :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Co prawda nie wyznaje trednów ale buty Rihanny to totalny hit !!!

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jedyne rzeczy które mi się podobają to dżins, moro, lenonki i te spodnie <3 A jeśli chodzi o pumę i Rihanne to według mnie to takie trochę mniej creeperowe creepery, które kocham! Reszta też jest ładna ale nie mój styl :(
    Imbirkowy blog klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak PS. ja bym dodała jeszcze tatuażowe chockery, które też uwielbiam :)

      Usuń
  8. Mnie osobiście podobają się tylko bluzki z wyciętymi ramionami. Przypominają mi dzieciństwo, gdyż kiedyś miałam takich bluzek pełną szafę. Cieszę się, że ta moda wraca. :)
    KRYSIASTYLE.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne rzeczy, ale jak już 90% nastolatków ubiera się identycznie to mam dosyć. Prawie każdy chodzi w superstarach... Ja lubię być oryginalna i ubierać się we wlasnym stylu, a nie tak jak prawie wszyscy :|

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysł na posta. Mi się mega podobają warkocze i bomber jacket.
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Żadnej różnorodności w modzie dla nastolatków, wszystkie dziewczyny wyglądają jak z taśmy produkcyjnej fabryki z Chin, bez obrazy, ale wszystkie dziewczyny są identyczne jak zaobserwowałam. Nie ma takich co się wyróżniają, co mają swój własny niepowtarzalny styl, tylko każda jest taka sama czyli nijaka, oklepana i nudna.
    Brakuje mi czegoś innego, czegoś co idzie pod prą, jest własne a nie wyznaczone przez trendy "hamerykańskich" festiwali.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy pomysł na post.
    Ja osobiście jestem zakochana w czapkach z daszkiem, bomberkach, butach z wiązaniami i ubraniami z odkrytymi ramionami, ale sama widzę, że już większość osób chodzi tak samo ubrana co staje się nudne.

    obserwuję!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny wpis. Podoba mi się ten zestaw

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku: Każdy komentarz jest mile widziany. Jeśli masz pisać komentarz typu "Super post" + link do siebie, nie pisz go w ogóle. Obraźliwe wypowiedzi zostaną usunięte. Jeśli spodoba Ci się mój blog-zaobserwuj, będziesz na bieżąco. Każdy komentarz bardzo mnie motywuje do dalszego działania. Czytam wszystkie komentarze i odpisuję na te, które nie są spamem który usuwam. Naprawdę się ciesze, że zdecydowałeś się mnie zaobserwować, ale nie licz, że ja zrobię to samo, obserwuję blogi, które mnie interesują. Miłego czytania, i dziękuje za odwiedzenie :) Buziaki, Weronika

Szablon