5/30/2016

Weronika umarła-Agata Imbirkowy blog

To jest post gościnny. Weronika nie umarła!
KLIK
Dziś poznacie mnie. W sensie, że Agatę. Agatę stąd.






Jestem Agata.
Kim jestem?
Co tu robię?
Około trzynaście lat nie starczyło mi na wykreowanie tej odpowiedzi.

Tak mnie zwą. Ale to nie ma związku z charakterem.
Jestem chuda, koścista, mam żyły pod oczami. I tak nie rozpoznasz mnie w tłumie.

Moją pasją jest fotografia. Poza tym lubię jeździć na deskorolce i malować farbami.

Parę słów o mnie:

Nałogowo słucham indie rockowego, brytyjskiego zespołu Florence and the machine.
Poza tym czasami posłucham Ewy Farnej.



Mieszkam z trzema kotami.
Nazwa bloga wzięła się właśnie stąd. Od kota. Od Imbirka.
Imbirek to mój kot, poza nim mam jeszcze dwa:
Kubusia i Imbirka. I rybkę. Ona nie ma imienia... A może Adam? lub Stefan? Nie ona nie ma imienia.
Nie przyzwyczajaj się do mnie.

Najchętniej napisałabym, że wszystkie.
Że nie ograniczam się do jednego rodzaju.
Ale ograniczam się zaledwie do tych paru:
Czyli posty, w których opowiadam o moim życiu codziennym, wyjazdach itp.
Dużo jezior, morza, jedzenia i deski.
np. Podsumowania miesiąca i listy rzeczy do zrobienia na ten miesiąc, wishlista, premiery.
Serie, które regularnie pojawiają się na blogu. Niedługo chcę zacząć robić Ulubieńców i fotoporady.

Nic dodać, nic ująć.
Postów z serii diy nie robię zbyt często, ale jak robię to w okolicach Bożego narodzenia, Wielkanocy itp.
Najczęściej są one do Gdańska i w bliższe okolice. Czasami pojawiają się jakieś dalsze zakątki tego świata.




______________________________________________________________________________________________________________________


To mam nadzieję, ze do zobaczenia na blogu :) 
Przyznam się,  nie umiem się, rozpisywać u mnie na blogu za dużo nie poczytasz. Bardziej pooglądasz.
PA!

3 komentarze:

  1. Podoba mi się sposób w jaki został napisany ten post, zdecydowanie przyciąga uwagę zamiast odpychać, zaprezentowałaś się od fajnej strony, tak tajemniczo, a zdjęcia bardzo ładne. Dobry pomysł z wymianą!Pozdrawiam! http://nawiedzonadroga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post. Piękne zdjęcia sama chciałabym takie robić

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku:
- Każdy komentarz mile widziany
- Jeśli masz pisać komentarz typu "Super post" + link do siebie, nie pisz go w ogóle
- Obraźliwe wypowiedzi zostaną usunięte
- Jeśli spodoba Ci się mój blog-zaobserwuj, będziesz na bieżąco
- Każdy komentarz bardzo mnie motywuje do dalszego działania
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona!
Miłego czytania, i dziękuje za odwiedzenie :)
Buziaki, Ika