5/15/2016

Liebster Blog Award -#1

Hello kochani,
zostałam nominowana do Liebster Blog Award! nominacje
bardzo dziękuje za nominacje i o to moje odpowiedzi.
LBA(,,Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”)

1. Dlaczego prowadzisz Bloga?
Od zawszę marzyłam, aby mieć własne miejsce w internecie i móc się
dzielić z moim zdjęciami lub postami.

2. Ulubiony kolor?
Oczywiście, że fioletowy oraz biały.

3. Co myślisz o internetowej przyjaźni?
Moim zdaniem istnieje taka przyjaźń jak internetowa. I da się utrzymać
ją, ale trzeba uważać xD

4. Jakie plany na dalszą naukę?
Szczerze to nie wiem. Mam w planie zmienić szkołę po 6 klasie. A co
dalej to nie wiem .

5. Wieś czy miasto?
W mieście mieszkałam od urodzenia, ale od 3/4 lat mieszkam na wsi i
szczerze wolę wieś.
6. Jakie masz zainteresowania?
Taniec, Fotografia, Zwiedzanie, Rysowanie/Malowanie, czytanie...

7. Masz zwierzątka? Jakie?
Mam kota. 

9. Gdzie byś pojechał/a na wakacje?
Więc na wakacje bym pojechała do ciepłych krajów. Ale chętnie bym
znowu pojechała do Chorwacji.
W moim obiektywie #1 - Zadar i nie tylko





10. Jakie masz marzenia?
Chcę kiedyś zwiedzić Nowy York, Londyn, Rzym, Paryż...

11. Co myślisz o moim blogu? 
Jak na sam początek Twojego blogowania to bardzo fajny. Bym popracowała trochę nad wyglądem bloga.

Moje pytania:
1. Ulubiona pora roku?
2. Podaj trzy ulubione blogi.
3. Podoba się Tobie mój blog? Co sądzisz o wyglądzie, zdjęciach itp.?
4. Co sądzisz o nie markowych ubraniach?
5. Ile czasu dziennie poświęcasz na blogowaniu?
6. Malujesz się? Jeśli tak podaj trzy marki ulubionych kosmetyków.
7. Największe marzenie?
8. Byłaś kiedyś na jakimś koncercie?
9. Ulubiony zespół/wokalista/wokalistka?
10. Co robisz w wolnym czasie?
11. Twój sposób na zdjęcia?

Nominuje:

♥ Jak podobał wam się post?
♥ Jakie posty chcecie przeczytać?
♥ Koniecznie piszcie mi w komentarzach!

Pozdrawiam, Weronika


14 komentarzy:

  1. Naprawdę interesujący post, ciekawie piszesz❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Przez Twój post jeszcze bardziej chce wakacje :D Ah... Chorwacja. Piękne widoki. Na szczęście zostało niewiele czasu :) Ciekawe odpowiedzi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jadę do Chorwacji za tydzień dokładnie w piątek na cały tydzień :D Więc jak wórucę pojawi się trochę nowych zdjęć :D a w które rejony dokładnie będziesz jechała?
      Pozdrawiam, Weronika

      Usuń
    2. Ja byłam w Chorwacji :P Pięknie :)

      Usuń
  3. Świetne odpowiedzi. Dziękuję za nominację! :*
    Pozdrawiam!
    http://mska-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne odpowiedzi, zapraszam na mojego bloga może ci się spodoba monika-artystka.blogspot.com Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie ;D
    Zajrzyj, będzie mi miło :

    efeel.wordpress.com

    << Co zjeść na śniadanie?, JAK SZYBKO SPALIĆ 300 KCAL ? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję nominacji. Fajne odpowiedzi! :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjecia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia i odpowiedzi! Moją pasją jest podróżowanie po całym świecie, byłam prawie wszędzie a mam dopiero 14 lat, blogowania oczywiście oraz śpiew :)


    http://nonstopyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nigdy nie mialam okazji być za granicą, może kiedyś mi się uda :)
    cosska-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. SWietne zdjęcia! obserwujemy ? zapraszam do mnie :) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku:
- Każdy komentarz mile widziany
- Jeśli masz pisać komentarz typu "Super post" + link do siebie, nie pisz go w ogóle
- Obraźliwe wypowiedzi zostaną usunięte
- Jeśli spodoba Ci się mój blog-zaobserwuj, będziesz na bieżąco
- Każdy komentarz bardzo mnie motywuje do dalszego działania
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona!
Miłego czytania, i dziękuje za odwiedzenie :)
Buziaki, Ika