5/07/2016

W moim obiektywie - rośliny

Hello kochani,
ostatnio ktoś mnie poprosił aby na moim blogu pojawiły się zdjęcia macro.
I o to są zdjęcia macro! Mam nadzieje że wam się spodobają. 
Życzę miłego oglądania!


(zanim zaczniesz oglądać włącz piosenkę)








♥ Zdjęcia robiłam aparatem mojego taty, i jak wyszły?
♥ Jak podobają wam się zdjęcia?
♥ Które zdjęcie jest waszym ulubieńcem?
♥ Chcecie więcej zdjęć macro?
♥ Jakie posty chcecie przeczytać w tym miesiącu?
 ♥ Chcecie przeczytać posta o tym miejscu gdzie robiła zdjęcia?
♥ Koniecznie piszcie mi w komentarzach!

Pozdrawiam, Weronika

6 komentarzy:

  1. Zdjecia jak zawsze śliczne ! Masz talent !

    Zapraszam : http://lucy-lusia2.blogspot.com/
    Proszę Cię bardzo ,aby ( jak możesz) kliknęła w linki w ostatnim poście !

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia. Mają swój urok :) Najbardziej podoba mi się trzecie. Rozmycie tła w nim tworzy ciekawy efekt. Bardzo lubię macro i też często robię takie zdjęcia.
    http://moja-pasja-agata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia! Gdzie je robiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia! Gdzie je robiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia robiłam w Burghausen :)

      Usuń

Drogi czytelniku:
- Każdy komentarz mile widziany
- Jeśli masz pisać komentarz typu "Super post" + link do siebie, nie pisz go w ogóle
- Obraźliwe wypowiedzi zostaną usunięte
- Jeśli spodoba Ci się mój blog-zaobserwuj, będziesz na bieżąco
- Każdy komentarz bardzo mnie motywuje do dalszego działania
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona!
Miłego czytania, i dziękuje za odwiedzenie :)
Buziaki, Ika