4/24/2016

Post gościnny - Kaja


Hej! Z tej strony Kaja. Tak, dobrze przeczytaliście. Jestem z bloga MYstuff. Razem z Weroniką miałyśmy okazję wymienić się postami gościnnymi i zaprosić Was na swoje blogi. Nie przeciągając, zapraszam Was do czytania!
Jak już wcześniej przeczytaliście, mam na imię Kaja. Bloga prowadzę od połowy listopada zeszłego roku. Na początku nie miałam na niego pomysłu. Miał być o wszystkim, tak, aby każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Teraz zrozumiałam, że ten blog jest moim uosobieniem. Opisuję tam siebie, wyrażam swoje zdanie, przedstawiam Wam swoje pasje. Myślę, że skoro nadal go prowadzę - powoli wkracza do listy moich hobby. Stał się moim uzależnieniem.

Z reguły jestem optymistką, staram się myśleć pozytywnie. Uwielbiam koty, w szkole uczę się języka francuskiego. Moją pasją jest tworzenie miniaturowego jedzenia z modeliny (jeżeli chcecie zobaczyć moje wyroby to zapraszam na mojego bloga KLIK) oraz fotografia. Na blogu co kilka postów pojawiają się nowe zdjęcia wykonane przeze mnie, a także zdjęcia 1cm jedzenia. Nie chcę zdradzać Wam za wiele, dlatego jeżeli interesuje Was moja osoba zapraszam raz jeszcze do poczytania moich wypocin.
POPULARNE POSTY:

5 komentarzy:

  1. Ciekawa z Ciebie osóbka. :) Również uwielbiam fotografię oraz koty! <3
    Pozdrawiam,
    NOWY POST na crazy-tusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł, dobry wpis! :)
    Pozdrawiam,
    http://mammotylki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wpis ! Już uciekam na Twojego bloga XD
    http://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna z Ciebie osóbka. Na początku też nie miałam pomysłu na mojego bloga, bo chciałam żeby był o wszystkim, ale z czasem zrozumiałam co chcę z nim zrobić.
    Pozdrawiam
    andszei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku:
- Każdy komentarz mile widziany
- Jeśli masz pisać komentarz typu "Super post" + link do siebie, nie pisz go w ogóle
- Obraźliwe wypowiedzi zostaną usunięte
- Jeśli spodoba Ci się mój blog-zaobserwuj, będziesz na bieżąco
- Każdy komentarz bardzo mnie motywuje do dalszego działania
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona!
Miłego czytania, i dziękuje za odwiedzenie :)
Buziaki, Ika