• po więcej zdjęc zaobserwuj mojego bloga
  • Witam serdecznie na blogu!
  • "Pasje Weroniki" to więcej niż pasja

29 kwietnia 2016

Dreams come true



Hello kochani, dziś nic nie będę pisać ten post jest tylko poświęcony fotografii. Zdjęcia były robione dziś albo nie wiem kiedy. (no możliwe że jeszcze w styczniu haha) Mam strasznie dużo zdjęć których wam jeszcze nie pokazywałam, więc postanowiłam że dodam dziś taki swobodny post. Miłego oglądania! *zdjęcia były robione telefonem "samsung galaxy J5" lub moim aparatem*










11 komentarzy:

  1. Super post :)
    Bardzo ładne kadry i widoki :D
    Chciałbym się dowiedzieć czym robisz te zdjęcia, wyglądają super a widziałem w stronie "O mnie" że używasz telefonu. Czy jest godny polecenia szukam jakiegoś typowo do blogowania :)
    Obserwuje i zapraszam ewentualnie do mnie :)
    http://www.itsmelogann.eu/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, bardzo się ciesze że ci się zdjęcia podobają.
      A więc jak robię zdjęcia telefonem to robię je samsungem galaxy J5. A niektóre aparatem FujiFilm S2950. Co do telefonu jakość jest dobra i zdjęcia nadają się do robienia zdjęć na Bloga. Co do aparatu to go polecam mam go równo 5 lat i nadal działa, nie jest to jakiś specjalny drogi aparat, oraz profesjonalny ale zdjęcia wychodzą wspaniałe :) Czy polecam? Sądzę że tak, firma samsung ogólnie ma bardzo dobre aparaty w telefonie.
      Pozdrawiam, Weronika

      Usuń
    2. Dziękuję za info. Rozejrzę się po necie :)

      Usuń
  2. Bardzo podobają mi się zdjęcia. Lubie takie miksy :D Najbardziej podoba mi się 4 zdjęcie. Ma fajne kolorki ;) U mnie pogoda całkiem ładna, ale jednak zimno. Oczywiście podobał mi się post :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny post! Czasem trzeba odpocząć od typowo pisanych postów. Przepiękne fotografie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog
    Obserwuje
    U mnie pogoda zmienna raz 20 stopni a raz 10.
    Najbardziej to chyba zdjęcie 1 i3
    Bardzo lubię posty tego typu i powoli u mnie pojawiać się takie będą. Powodzenia w dalszym blogowaniu, zapraszam serdecznie do mnie oliwiafelkel.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty mam podobne i też są w nich niebieskie sznurówki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty mam podobne i też są w nich niebieskie sznurówki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia ;)
    Zapraszam do mnie :
    http://gooodfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjecia !
    http://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku: Każdy komentarz jest mile widziany. Jeśli masz pisać komentarz typu "Super post" + link do siebie, nie pisz go w ogóle. Obraźliwe wypowiedzi zostaną usunięte. Jeśli spodoba Ci się mój blog-zaobserwuj, będziesz na bieżąco. Każdy komentarz bardzo mnie motywuje do dalszego działania. Czytam wszystkie komentarze i odpisuję na te, które nie są spamem który usuwam. Naprawdę się ciesze, że zdecydowałeś się mnie zaobserwować, ale nie licz, że ja zrobię to samo, obserwuję blogi, które mnie interesują. Miłego czytania, i dziękuje za odwiedzenie :) Buziaki, Weronika

Szablon