4/14/2016

14/04/2016


Hello kochani,
dziś nic nie będę pisać ten post jest tylko poświęcony fotografii.
Zdjęcia były robione dziś albo nie wiem kiedy. 
Mam strasznie dużo zdjęć których wam jeszcze nie pokazywałam, 
więc postanowiłam że dodam dziś taki swobodny post. Miłego oglądania!
*zdjęcia były robione telefonem "samsung galaxy J5" lub moim aparatem*









Lewa: Moja przyjaciółka oraz autorka zdjęć z mną. Prawa: Ja 

Stadion w Gorzowie Wlkp. 

Spodnie: H&M, Bluza Keep, calm it's the weekend: Primark, Kurtka: ?

♥ Chcecie więcej postów z zdjęciami?
♥ A jaka jest u was pogoda?
♥ Które zdjęcie wam najbardziej się spodobało?
♥ Podobał wam się post?
♥ Przepraszam również za jakość niektórych zdjęć :D
♥ Piszcie mi w komentarzach!

Pozdrawiam, 
Weronika

5 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia ! Z chęcią zobaczę u Ciebie zdjęcia macro - uwielbiam je oglądać i mają to coś w sobie. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne zdjęcia !

    http://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. O, mam takie same rolki jak Ty! Śliczne zdjęcia, widać że to lubisz.
    Zapraszam do siebie.
    andszei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku:
- Każdy komentarz mile widziany
- Jeśli masz pisać komentarz typu "Super post" + link do siebie, nie pisz go w ogóle
- Obraźliwe wypowiedzi zostaną usunięte
- Jeśli spodoba Ci się mój blog-zaobserwuj, będziesz na bieżąco
- Każdy komentarz bardzo mnie motywuje do dalszego działania
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona!
Miłego czytania, i dziękuje za odwiedzenie :)
Buziaki, Ika