• po więcej zdjęc zaobserwuj mojego bloga
  • Witam serdecznie na blogu!
  • "Pasje Weroniki" to więcej niż pasja

10 lutego 2016

SPRING TIME IS COMING!



Witajcie kochani! Praktycznie mamy zimę, ale pogodową mamy wiosnę. śnieg poszedł w zapomnienie. Bardzo lubię wiosnę, jest tyle rzeczy do zrobienia :D Ale chyba najbardziej lubię w takiej pogodzie, to  że ciepłe ubrania idą w zapomnienie. W zeszłym tygodniu po szkole wybrałam się porobić zdjęcia do posta. Mam nadzieje że  zdjęcia wam przypadną do gustu, nie przeciągając

zapraszam was do obejrzenia mojej bawarskiej wiosny!






8 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia, aż mam ochotę wyjść z domu i zobaczyć piękne widoki za oknem.
    Buziaki :*
    Książkowy duet

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już się stęskniłam za wiosną.
    Świetne zdjęcia! ♥
    Pozdrawiam,
    CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia :) Też bardzo lubię wiosnę :D

    Amiliaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdjęcia, jak z bajki. Zazdroszczę takich widoków :) wiosna jest super!!! kalaafi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju , prześliczne .Najbardziej spodobało mi się drugie zdjęcie .
    Co do wiosny to u mnie spadł śnieg , jest tyle błota ,śniegu że masakra a na plusie jest haha :D

    http://bagandcoffe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też widać wiosnę :D Bardzo się z tego cieszę :3
    Świetne zdjęcia!
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku przepięknie! <3 Wiosna to najpiękniejsza pora roku ^^ To świetne uczucie, że już w Lutym można gdzie nie gdzie ją dostrzec :D
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie również pogoda jak w wiosnę :/ Nie mogę się doczekać, lato razem z wiosną to najlepsze pory roku! :) Świetne zdjęcia *-*

    Pozdrawiam, xoxo

    http://myhappysunmoontruth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku: Każdy komentarz jest mile widziany. Jeśli masz pisać komentarz typu "Super post" + link do siebie, nie pisz go w ogóle. Obraźliwe wypowiedzi zostaną usunięte. Jeśli spodoba Ci się mój blog-zaobserwuj, będziesz na bieżąco. Każdy komentarz bardzo mnie motywuje do dalszego działania. Czytam wszystkie komentarze i odpisuję na te, które nie są spamem który usuwam. Naprawdę się ciesze, że zdecydowałeś się mnie zaobserwować, ale nie licz, że ja zrobię to samo, obserwuję blogi, które mnie interesują. Miłego czytania, i dziękuje za odwiedzenie :) Buziaki, Weronika

Szablon