• po więcej zdjęc zaobserwuj mojego bloga
  • Witam serdecznie na blogu!
  • "Pasje Weroniki" to więcej niż pasja

10 stycznia 2016

„Girl Online” - Zoe Sugg


Hej! ♥ Wreszcie przychodzę do Was z obiecaną recenzją książki Zoe Sugg (Zoelli), którą przypuszczam, że większość z Was zna. Osiągnęła ona wielki sukces- jej kanał na YouTube subskrybuje około 9mln osób! Zdobyła również wiele nagród m.in. tytuł Lifestyle'owej Gwiazdy Mody i Urody w 2014r. A 8 kwietnia w Polsce miała miejsce premiera jej pierwszej książki, o której właśnie dzisiaj mowa. Miałam przyjemność przeczytać pierwszą częśći chcę się z wami podzielić moimi wrażeniami :) Postaram się wam nie zdradzić zbyt wiele, bo warto samemu przeczytać.



Okładka:

Przyznam że okładka książki jest ciekawa. Zdecydowanie związana z treścią książki. 10/10

Druk liter:

Mam w domu czytnik Kindle. Większość książek czytam własnie w ten sposób. Tę książkę także.

Text był bardzo czytelny.  10/10

Treść:

Nawiązując do treści jest zdecydowanie bardzo ciekawa. Lubię taki typ książek, więc na pewno to jest to! Na początku myślałam że będzie nudna, ale się myliłam. Była bardzo ciekawa mimo, że akcja toczyła się w różnych miejscach. Intersująca, pochłaniająca, przyjemna. 10/10

Opowieść jest o nastolatce Penny, która pewnego dnia zakłada anonimowego bloga pod nazwą Girl Online, na nim dzieli się najskrytszymi myślami o przyjaźni, chłopakach, szkolnych dramatach, swojej rodzince i atakach paniki, które ogromnie komplikują jej życie. Pewnego wieczora dowiaduje się że musi wylecieć do Nowego Jorku, jest przerażona i wystraszona. Na miejscu wszystko w jej życiu ulega zmianie. Dziewczyna zakochuje się...

Kim jest Penny?


Pasją Peny jest fotografia. Gdzie się nie znajdzie zawsze przy sobie ma aparat.  A jej pokój zasypany jest zdjęciami. Denerwuje się przed chłopakami, nie potrafi być sobą. Dziewczyna ma kompleks, nie lubi swoich włosów oraz piegów. Pewnego dnia wszystko się zmienia...

Moja opinia:

Moim zdaniem jest to idealna książka dla nastolatek! Wywarła ona na mnie naprawdę wielkie wrażenie,  a muszę przyznać, że nie spodziewałam się tego.  Opowieść o anonimowej blogerce, jej problemach i pierwszej miłości z całą pewnością zaliczam do moich ulubionych. Od teraz zacznę chyba częściej czytać książki takiego typu haha. 

Czy warta jest swojego czytania?

Zdecydowanie tak! Dziękuje również Wiktorii która poleciła mi książkę :)



A wy czytaliście już Girl Online? Jeśli tak pochwalcie się swoimi wrażeniami! Chętnie poczytam wasze recenzje właśnie tej książki :)

Pozdrawiam was, Weronika

20 komentarzy:

  1. No chyba sie skuszę do kupienia tej książki ! :)
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszce nie czytałam tej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze nie miałam okazji przeczytać, aczkolwiek od dłuższego czasu się do niej przymierzam :)


    specialelephant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytasz książki przez e-booka? Ja wolę wersję papierową :)

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. zbieram się do przeczytaia już od kilku miesięcy <3
    pozdrawiam :) 21-letnia mama z bloga http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie zastanawiam się nad jej kupnem ;)
    Chyba mnie przekonałaś!
    Pozdrawiam,
    ♥Kaliope♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Pozdrawia i zapraszam do siebie ;)
    claaudija.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam i się zakochałam!
    nothinghappenswith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam obie czesci GO i jestem naprawde zadowolona gdyz nie jest to kategoria książek jaka lubie lecz ta wyjątkowo mi sie spodobała. A i zakończenie tez niezłe lecz nieco przewidywalne.
    Buziak

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Łał wydaje sie ze ksiazka jest naprawde fajna chyba sie skusze I zapraszam do mnie weibprinzessin
    blogspot

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie czytałam jeszcze,ale zamierzam :)


    ~~~~*~~~~
    Zapraszam :)
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku: Każdy komentarz jest mile widziany. Jeśli masz pisać komentarz typu "Super post" + link do siebie, nie pisz go w ogóle. Obraźliwe wypowiedzi zostaną usunięte. Jeśli spodoba Ci się mój blog-zaobserwuj, będziesz na bieżąco. Każdy komentarz bardzo mnie motywuje do dalszego działania. Czytam wszystkie komentarze i odpisuję na te, które nie są spamem który usuwam. Naprawdę się ciesze, że zdecydowałeś się mnie zaobserwować, ale nie licz, że ja zrobię to samo, obserwuję blogi, które mnie interesują. Miłego czytania, i dziękuje za odwiedzenie :) Buziaki, Weronika

Szablon