• po więcej zdjęc zaobserwuj mojego bloga
  • Witam serdecznie na blogu!
  • "Pasje Weroniki" to więcej niż pasja

21 grudnia 2015

BLOGMAS #2 - CHRISTMAS GIFT IDEAS + BONUS


W telewizji pojawiła się już dawno świąteczna reklama Coca Coli, co oznacza, że zaczął się sezon świąteczny! Sklepowe półki są zapełnione dekoracjami z Mikołajami, reniferami, a domy są oświetlone ślicznymi kolorowymi światełkami. Jednym słowem, zostaliśmy wkręceni w wir świąteczny. Tak właściwie z czym kojarzą nam się święta? Wraz z nadejściem świąt przygotowałam dla Was pomysły na prezenty świąteczne. Każdy znajdzie tu coś dla siebie (mam nadzieje), więc są to uniwersalne prezenty, ale mają też pożyteczne zastosowanie :p




Źródło: Lampion (kilk), Insax Mini (kilk), Ogrzewacz do rąk (kilk), Podaruj mi miłość (kilk), Powerbank (kilk), Zniszcz ten dziennik (kilk)

Lampiony to ozdoba, która dodaje ciepłego klimatu w pokoju, ociepla atmosferę. 

Białe lampiony wyglądają na prawdę prześlicznie, 

a kiedy światła w pokoju zgasną to już czuć inny klimat.
Instax Minx czyli aparat który chyba każdy zna. Aparat od razu drukuje zdjęcia.
Ogrzewacz do rąk przydaje się, gdy jesteście typowymi zmarźluchami. 

Na dodatek taki termofor w sweterku będzie jeszcze bardziej cieplusi i milusi :)
Zniszcz ten dziennik chyba każdemu znana książka Keri Smith. 

Kreatywne niszczenie w jednej książce. Idealna na zimne wieczory :p
Podaruj mi miłość  o książce się dowiedziałam z kanału na Youtube poprzez recenzje wydaje się naprawdę ciekawa!
Powerbanki są przydatne dla osób, u których telefony rozładowują się bardzo szybko.  

 Więc powerbank można zabrać ze sobą wszędzie!

Dla ciekawych jak wyglądała zima w zeszłym roku :) Może umili  i zmrozi niektórym słoneczne dni :( 
Mamy nadzieję, że  spadnie trochę śniegu....





I to chyba na tyle, mam nadzieje że podobał wam się post. 


Chcecie więcej takich postów? Jak podobają wam się zdjęcia?



Pozdrawiam, Weronika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku: Każdy komentarz jest mile widziany. Jeśli masz pisać komentarz typu "Super post" + link do siebie, nie pisz go w ogóle. Obraźliwe wypowiedzi zostaną usunięte. Jeśli spodoba Ci się mój blog-zaobserwuj, będziesz na bieżąco. Każdy komentarz bardzo mnie motywuje do dalszego działania. Czytam wszystkie komentarze i odpisuję na te, które nie są spamem który usuwam. Naprawdę się ciesze, że zdecydowałeś się mnie zaobserwować, ale nie licz, że ja zrobię to samo, obserwuję blogi, które mnie interesują. Miłego czytania, i dziękuje za odwiedzenie :) Buziaki, Weronika

Szablon