9/02/2015

Pierwszy Post

Witajcie:)
Mam na imię Weronika i mam jedenaście lat. 
Od kilku lat mieszkam w południowych Niemczech.
Na moim blogu będziecie mogli dowiedzieć się nieco o moim codziennym życiu, pasjach, modzie, fotografii, zakupach, podróżach i gotowaniu :)
Moim ulubione  kolory to fioletowy oraz biały. W życiu kieruję się w myśl zasady: "Dobrze widzi się tylko sercem. Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu." ~ Mały Książę.

Dziękuję za odwiedziny bloga oraz pozostawione komentarze- to dla mnie bardzo ważne!
Mam nadzieję, że będziecie tu często zaglądać.
Zapraszam!

Pozdrawiam 




1 komentarz:

Drogi czytelniku:
- Każdy komentarz mile widziany
- Jeśli masz pisać komentarz typu "Super post" + link do siebie, nie pisz go w ogóle
- Obraźliwe wypowiedzi zostaną usunięte
- Jeśli spodoba Ci się mój blog-zaobserwuj, będziesz na bieżąco
- Każdy komentarz bardzo mnie motywuje do dalszego działania
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona!
Miłego czytania, i dziękuje za odwiedzenie :)
Buziaki, Ika